12 Nisan 2014 Cumartesi

Utan Biraz

Ne kadar mutsuz olduğumdan bahseden, depresif  bir yazı yazmak istemiyorum.. Bu nankörlük olur çünkü aslında mutsuz bir hayatım yok... Her şey olması gerektiği gibi.. Sağlıklıyım, ailem var, işim var, arkadaşlarım var.. Gelecekle ilgili planlarım tıkır tıkır işliyor... Ama Pollyannacılık oynamak da istemiyorum... Mutlu değilim... Neden mutlu değilim?

Dünyada çok fazla kötülük olduğundan, dünya kötü bir yer olduğundan mı? İnsanlar, hayvanlar hatta tüm dünya acı içindeyken kimseye deva olamadığımdan mı? Tahmin edeceğiniz gibi, asıl sebep bu değil.. Ben o kadar yüce bir insan hiçbir zaman olamadım... Aklıma geldikçe, haberlerde duydukça, çevremde gördükçe bunlara da üzülüyorum ama kendine ait olmayan bir acıyı, insan içinde çok fazla tutamıyor... Sorunlu bir şekilde, kendi hayatımda mutsuz olacak ayrıntılar arıyorum.. Şükretmem gereken her şeyi unutup elimde olmayanlara odaklanarak asi tavırlara bürünüyorum...

Neden mutlu değilim... Sadece mutlu olmayı bilmeyen, elindekilerle yetinmeyen şımarık bir çocuğum olduğum için... Arafta kalmış duygularımda, insanlığımdan utanıyorum sadece bu. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder