8 Kasım 2013 Cuma

Bir Inkâr Hali

Ilk defa umutlanmıştım.. Ilk defa ciddi ciddi olabilir diyordum... Benim için çok mantıklıydı... Olmadı... Beni anlayamadı... Kafasındaki "kız" algısı ona, beni "garip, gamsız, heyecansız, isteksiz, soğuk" olarak damgalattı... Oysa ben olduğum gibi göstermek istemiştim kendimi. Maskelerin ardına sığınmadan yalın halimle kabul görmek istemiştim. Ilerde ben, ben olduğumda "benim tanıdığım sen, sen değilsin" desin istememiştim.

Jetonum yeni düştü... Benden beklediği şeyleri yeni farkediyorum... Doğrusu tedbirli ve yavaş tabiatıma çok ters şeyler beklemiş... Ben emeklemeye karar vermişken o koşmak istemiş... Haliyle ben yetişemeyip, geri kalmışım her adımda... Yerimde sayıyor olsam dahi koşmam, koşar gibi görünmem gerekiyormuş... Ehh biraz kandırılmak, biraz inandırılmak istiyormuş...

Bundan çok etkilendim... Bir göl kadar dingin olan ruh halim Karadeniz kadar dalgalı... Bir taraftan bu durumla ve dünyayla alay ediyorum, hiç olmadığım kadar neşeli şen şakrakım, zerre pişmanlık taşımıyorum içimde... Öte taraftan anlaşılamamanın kırığı içimi kanatıyor... Kimse beni anlamayacak, olduğum gibi kabul edemeyecek kaygısı kara bir bulut gibi tepemde dolanıyor... "Dünyadan çok şey bekleyen birisin... Büyü ve aza hatta hiçe kanaat et" diyen tarafımı ise dinlemek istemiyorum. Hala beni anlayacak biri olduğuna inanmak istiyorum... Dünyada böyle biri olmadığı gerçeğini kabul etmek istemiyorum, bir inkâr halinde yaşamak istiyorum...

Bu olaydan bu kadar etkilenebileceğimi inan tahmin etmiyordum... Anlaşılan maskelerime her zamankinden daha çok ihtiyacım var...

1 yorum:

  1. "Kısmet ederse Mevla ; el getirir, yel getirir, sel getirir.Kısmet etmezse Mevla; el götürür, yel götürür,sel götürür." MEVLANA

    Canını sıkma, her şeyin hayırlısı...
    Öz eleştiri yapmak iyidir. İnsanın kendini algılayış tarzıyla başkalarının onu algılayışı farklılık gösterebilir. Çözüm maske takmak değildir.Samimi ve içten ol. Gerçekten sevebilenler bu içtenliği gözlerindeki mutluluğu, heyecanı göreceklerdir inşallah. Bir gün seni de anlayan biri çıkacaktır karşına ama sen de anlat kendini, anlatmaktan, anlaşılamamaktan korkma...
    Bir de emeklemekten vazgeç.Sen kendi ayakları üzerinde durabilen bir genç kızsın. Yeri geldiğinde sakin adımlarla yürür, yeri geldiğinde kanatlanıp uçabilirsin de... Nazik, zarif, sessiz sakin olsan da içinde fırtınalar kopar, güzellikleri kendi içinde yaşamayı seversin çoğu zaman.Seversin ama sevdiğini belli etmekte zorlanırsın biraz... Ama bunları da aşarsın Allah'ın izniyle... Sen cansın canım kardeşim. Allah yolunu, bahtını açık etsin.Her şeyin hayırlısını nasip etsin.
    Neşeli şirin ol tamam mı:)
    Sevgilerimle Abılan

    YanıtlaSil