16 Şubat 2013 Cumartesi

Hayat Maratonumdan..



E heh e heeh.. ıIlIııI... ıIlIııI..

Sonuç olarak almanca kursuna başlıyorum.. Bunun için kendime bu elmayı çizdim. Hani birinci sınıfta okumayı söktükten sonra motivasyon olsun diye okuman ilerledikçe öğretmenin elmanı kızartırdı ya, işte onun gibi bende almancam ilerledikçe elmamı kızartacağım. ;)
Hatta nostalji olsun diye birinci kurun sonunda kendime kırmızı kurdale bile takabilirim ;)

NOT: Yazının bundan sonrası Güzin abla için;

Ben yine bir halt yedim ki, kendimi affedemiyorum Güzin abla :(
Telefonumun bluetoothunda problem vardı, çektiğim fotoğrafları gönderemiyordu ama diğer tüm dosyaları, fotoğrafları gönderebiliyordu. Fabrika ayarlarına sıfırlarsam düzelir belki dedim ve sıfırladım. Ama önce telefon kayıtlarını, önemli dosyalarımı falan hep yedekledim. Yalnız telefonumda çok fazla fotoğraf olduğundan dolayı üşendim ve onları ne de olsa Google(+) yedeklemişti dedim, yedeklemedim. Efenim meğer Google(+) benim sivri zekamdan dolayı hepsini yedeklememişmiş :( Gitti mi bir sürü güzelim fotoğrafım, gitti!!
Kaş yaparken göz çıkarmak buna denir işte! Ağla şimdi yana yakına vişneağaci!!!
+
Beynimde yeterli yer açmak için olmadık şeyleri silmişim cağnım Güzin abla :( Tabula Rasa derken de bu kadarını kastetmemiştim. Vur dedim, öldürmüş yine aptal beynim!!!

Ve "Vay arkadaş başıma bunlarda mı gelecekti" diyeceğim bir şey daha oldu :(
Sevgililer gününde bir mesaj aldım! Hey hey, benim sevgilim yok ki!!
Mesajda "i drunk" yazıyordu!! Hı? What?? Içtin içtin de aklına ben geldim de, yaza yaza yazacak bunu mu buldun bre :'( Hıçkırık...
Hem de yeşilaycı olduğum halde böyle bir mesaj aldığıma mı yanayım, arkadaşın ancak sarhoş olupta beni hatırladığına mı yanayım, iki çift güzel söz duymadığıma mı yanayım..

Şalterlerim nerde?! Kapatın, kapatın!! Devrelerim yanmak üzere :(( Hıçkırıklar...

Hadi adios amigos..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder