11 Şubat 2013 Pazartesi

Hava Durumum

Bugün intörlüğümün ilk günüydü. Böylece mezuniyete bir adım daha yaklaşmış oldum. Okulda çok yormayıp, erken bıraktılar. Ben de kütüphaneye gidip biraz kitap aldım. Iyi ki sırt çantamı almışım, kitaplar çok ağırdı. Eve gelmek için otobüs beklerken birden dolu yağmaya başladı. Duraktakilerde benim gibi teker teker fotoğraf çekmeye başladı :)


Bunu da eve gelince çektim. Bursa'da hava gerçekten yanardöner :) Yaklaşık 1-1,5 saat var iki fotoğraf arasında :)

Bunu da dün sabah çekmiştim. GÖÇ...


"Belki üstümüzden bir kuş geçer, kanadından bir tüy düşer" dedim ama yok düşmedi... O zaman uçun kuşlar uçun gittiğiniz yere selâm götürün benden dedim. Kuşlar gidince de "Geçti dost kervanı, eyleme beni eyleme beni" dedim...

Akşam yemeğinde kumpir yapmayı denedim. Patatesleri fırınlamak yerine mikrodalgada pişirmek daha akılcıymış :) Ayrıca ketçabımı da kendim yaptım ;)
Foto yok :)) Belki daha sonra eklerim...

Günün şarkısı ise: Sertap Erener'den "Ben Özgür Değilim"
Çünkü kredi kartı almak ve internetten alışveriş yapmak istiyorum, kredi kartına karşı olan biri olarak hem de :((

Böylece bir günü daha bitirdik sayılır. Şu an içimden "saranghandagu" diyip duruyorum... Üstünüze alının ve neşeyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder