14 Aralık 2012 Cuma

Entelim ben, Dantelim ben!

Tiyatroya giren ya da çıkan, özellikle çıkan insanları hiç gözlemlediniz mi? Bence, bu tiyatrodan daha zevkli bir uğraş... Genelde olumsuz bir eleştiri duyamazsınız bu gibi yerlerde... Entelim ben, dantelim ben demenin alternatif gösterimlerinden birini izlersiniz çünkü. Biraz araştırma yapıp geldilerse derinlemesine çıkarımlarından bahsederler. Sonra seni tartmaya yönelik "ya sen?' sorusunu sorarlar...Bir gaflette bulunupta oyundan zevk almadığınızı söyleyiverin, çevrenizi birden sanat aşıkları(!) sarar ve başlar sizi cahillikle itham etmeye sanki kendileri tiyatronun kitabını yazmışlar gibi...

Bi de beni çok güldüren şu alkış konusu var... Tiyatro biter, eğer dizilerde gördükleri bildikleri bir oyuncu varsa oyun kötü bile olsa alkışlarlar yetmez ayakta alkışlarlar.. Kuliste görüşmek amacıyla çocuk gibi inat ederler... Sonra ne olur, çok çok bir kare fotoğrafları olur ama bundan sonra onların adı sanat sever olarak anılır...

Aslını yansıtmayan insan(lar)ın bu hallerini izlemek hoşuma gidiyor. Çünkü komik duruma düşüyorlar ve bunların farkında bile değil(ler).


Titus Andronicus

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder