4 Kasım 2012 Pazar

Yeni Fikirlerim Var

Hahha, aklıma güzel olduğunu düşündüğüm bir fikir geldi yalnız bunun için biraz çabalamam, teknik olarak kendimi geliştirmem gerek...
Israr etmeyin (:-P) ne olduğunu söylemeyeceğim, :-) belki vizelerden sonra bunu hayata geçiririm ve siz de bunu duyarsınız ;-) ipucu verdim, evet, duyarsınız..

Bu arada blogu, günlük-face-twit karışımı olarak kullanmaya baya alıştım.. Söylemek istediklerimin 140 karakterden çok daha fazlası olduğunu ve benim için popüler olmaktan daha önemli şeylerin olduğunu çoktandır biliyorum. Fakat bilemediğim, özgür olduğumu düşündüğüm sosyal medya araçları içinde asıl özgürlüğümün blog olduğuymuş. Diğerleri; duvarları popüler olma, kendini beğendirme kaygılarıyla örülmüş, kendi düşüncenden çok başkalarınınkini paylaştığın sanal hapishaneler ...


Bu da küçük hediyen olsun böcüğüm ;-) Seviyorum seni...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder