9 Ekim 2012 Salı

Yeni Hayat Düzeni Planı

Geçen sene bu zamanlarda bir dilek listesi yazmıştım; dileklerimden biri S.E. ARC S'ti. Bunu isterken şu an olandan çok farklı düşünmüştüm. ArcS'imle an be an herşeyin fotoğrafını çekebilir, aklıma gelen şeyleri unutmadan not alabilir ve istediğim zaman ders slaytlarına/korece ders/videoarına ulaşabilirdim. Hatta artık romanlarımı cebimde taşıyabilirdim.. Ve belkide en önemlisi artık daha sık blogumu güncelleyebilirdim :P
Çok zaman geçmeden bu dileğime kavuştum. Ama gördüğünüz gibi hemen hemen bunların hiçbirini aktif olarak hayata geçiremedim.. Bu da benim bir eksikliğim olsa gerek...
Oynamaya gönlü olmayan gelin yerim dar dermiş ya bende yapamadıklarım için size milyonlarca bahane üretebilirim, bahanesi çoook ;) mesela neden bloggerin mobil uygulaması yoktu ki¿
Neyse, neyse... Artık hayatımı düzene sokmak istiyorum: mesela her hafta şu blogumu güncelleyeyim, hergün 15 dakika yabancı dil çalışayım, kitap okuyayım.. Eve gelince günün dökümünü çıkarayım ve unutmamak için tekrar edeyim... Yatmadan önce bir sayfacık bile olsa Kur'an okuyayım ve meali hakkında düşüneyim.. Ve artık biraz hızlanıp zaman yetmiyor, yorgunum gibi cümleler kurumayayım. (Bu arada birgün gerçekten şu zaman sıkıntım hakkında bir yazı yazmak istiyorum. )

Dua edin bana dostlarım, kendimi aşmak istiyorum! Yine yeniden!! Ve bu sefer gerçekten kararlıyım.. (daha öncede demiştim sanki)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder