14 Ekim 2012 Pazar

Bir Doğa Yürüyüşü



"Çinde özellikle Tao inancında olanlar için doğa yürüyüşlerine çıkmak mabette dua etmek gibiydi. Bakın şu satırlar 1200 yıl önce Han-Shan adında bir ozan tarafından yazılmıştır:

Insanlar bu dağlara pek gelmez
Beyaz bulutlar toplanır tepemde, dalga dalga
Otlar bana yatak, mavi gökler bana yorgan
Başımın altına koyduğum taşla mutluyum"

Solucanlara piyano çalan adam
Sargun A.Tont

Bizdeyse doğa yürüyüşleri pek ilgi çekmeyen aktivitelerden. Onun yerine sinemaya gitmek, bir avm.de dolaşmak daha cazip... Öyle olmasaydı eğer, bugün benimle doğa yürüyüşüne katılacak birini bulabilirdim... Aslında cumaya kadar bulduğumu düşünüyordum çünkü böyle birşey var, dediğimde şahane yaklaşımlarla karşılanmıştım. Hatta buna güvenerek yürüyüşü düzenleyen grupla iletişime geçmiştim, neler getireceğimizi, yapacağımızı ayrıntılarıyla görüşmüştüm.. Peki sonra ne oldu, satıldım!!
Insanlar, insanlar... Neden sözünüzün eri değilsiniz??

Bugün, herşeye rağmen benim için sıradan bir gün olmaktan çıkabilirdi, eğer ki ben bunu seçseydim. Seçmedim... Belki ilerde pişmanlıkla anacağım bir seçim olacak bu... ama şu an pollyannayı oynayacağım, belki de yürüyüş sırasında düşüp yaralanacaktım, diyeceğim; sanki şimdiye kadar hiç yaralanmamış gibi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder