29 Eylül 2012 Cumartesi

Gelecek'e Mektup

Şu an, tam şu an geleceğime mektup yazmaya karar verdim. Bir tane kendime bir tane sana... Mektubumu e- mail ile göndermeye çalışacağım. Eğer bir aksilik olmazsa hala yaşıyor olursak ya da hala aynı mail adreslerini kullanıyor olursak okuyabileceğiz mektuplarımızı.
Kendi mektubuma umutlarını yazacağım, gelecek planlarımı yazacağım.
Senin mektubuna kendimi yazacağım, şimdiye kadar söylemediklerimi..
Eğer okumaman gereken bir zamanda posta kutuna düşerse mailim, açma beklet... Ne olursa olsun pişman olma, olmamış şeyler için... Kendini suçlama.. Kaderin önüne ne geçebilir ki?


Mektubumu yazdım, onu uzaya postalıyorum, umarım yolunu kaybetmez tam zamanında ulaşır; demek isterdim ama maalesef zamanlanmış e-posta hönderme yolunu bulamadım:( Bu devirde, zamanlanmış post gönderebilirken blogumuza, mail gönderememek saçma değil mi?



(Foto: from Sindrella's Stepsister)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder