3 Haziran 2012 Pazar

Birikenler

Blogla ve readerla ilgilenmeyeli, beni bekleyen binin üstünde yazı birikmiş. Finaller bitsin, kpss geçsin tüm senenin acısını çıkarmak istiyorum.. Çok şey biriktirdim içimde ;)
Bu yaz yine yoğun geçecek.Haziranda KPSS çalışmlarım, ağustosta fakültemizin hastahanesinde yaptığımız staj olacak ve ben resmen intörn öğrenci olacağım. Seneler ne kadar hızlı geçiyor, hemen gelir geçer demişlerdi de inanmamıştım gözümde büyümüştü altı sene. Bak işte seneye son sene, sonrasında tek başımayım meslekte..Şimdiye kadar ne ektiysem o.. Garip duygular içindeyim şimdiden.. 
Uzun zamadır düşündüğüm bulutlarla ilgili bloga ne ad koyacağımı galiba buldum: childofthesky 
Nasıl buldunuz, bence tam benlik, göklerin çocuğu ;) orda çoğunlukla ingilizce yazmayı düşünüyorum ama bizden birşeyler katmadan olmaz :) Mesela her yazıyla beraber bir de şarkı türkü... 
Yalnız bir konuda kararsızım; blogger mi, wordpress ile yeni bir başlangıç mı? Bilmiyorum, bildiğim onun adı ve yeri ne olursa olsun burası devam edecek, günlüğüm olarak her zamanki dağınık konu çeşitliliği ile..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder