4 Ocak 2012 Çarşamba

I. Uluslararası V.A.B. Fotoğraf Yarışması Sonuçları

 

 21 aralık benim için önemli bir gündü... Havanın güzel olmasını çok istiyordum... Ve o gün çok şanslıydım, gökyüzü resmen bir bir geçit töreni sundu izleyenlere... Ben de hava aydınlanır aydınlanmaz vakit kaybetmeden yakalayabildiğim kadar "muhteşem an" yakalamaya çalıştım... Yukardaki kolaja dikkkatli bakanlar, bir dakika içinde kaç farklı fotoğraf çekmiş olduğumu anlayacaklar :)) Tabii bu başarımı otobüsüm 2U'ya borçluyum :P (Ahh bir de cam buğulanmasaydı daha net fotoğraflarım olacaktı ama kısmet...)

Gökyüzüne bakmadan o günü geçirenler, bu fotoğrafları gördükten sonra belki de pişman olacaklar....

 Umarım erken kalkıp gökyüzüne bakmanıza değmiştir arkadaşlarım ki bence şahane fotoğraflar çekmişsiniz :)) bir tarafta siyah, hüzünlü yağmur bulutları diğer tarafta hüznü silmeye kararlı pamuk bulutlar ve güneş...umut verici... çok güzeller gerçekten çok güzeller...


Ve beklenen an:

Yarışmanın kazananı: Hesna Başarı, bu fotoğrafı telefonuyla Kütahya Tavşanlıda, saat tam 8:00:34'te çekmiş :)) Eğer adres bilgilerini bana ulaştırırsa en kısa sürede ödülünü (Argan yağına ek olarak zeytinyağı içeren bir sabun) göndereceğim...


Az katılımlı ama çok çok verimli bir yarışma oldu benim bu... İnşallah ilkbaharda da bir gün belirleriz ve bunu tekrarlarız :))

Not: Bu yazıyı dün yazmam gerekiyordu ama bazı nedenlerden dolayı bugün yazmak durumun kaldım, gecikmeden dolayı  herkesten özür dilerim..

1 yorum:

  1. ödül yabancıya gitmemiş:D kuzenimi tebrik ediyorum:)
    O gün hiç umudum yoktu bulut fotoğrafından ama rüzgar öyle bi oyun oynadı ki dakikalar içinde aynı yerde bir sürü değişik bulut fotoğrafı çıktı:)
    eğlenceli bir yarışmaydı, teşekkür ederim;)

    YanıtlaSil