10 Aralık 2011 Cumartesi

1. Uluslararası V.A.B. Fotoğraf Yarışması

Güncelleme: Yarışma sonuçları şurada açıklanmıştır.. (04.01.2012)



Acaba aynı anda, şehrin farklı yerlerinden (ya da farklı şehirlerden) tam güneşin önündeki bulutun fotoğrafını çeksek, kaç farklı görüntü ortaya çıkar?? Aralarında hiç aynı olan olur mu??
Bunu benimle deneyebilecek birileri var mıdır?? Eğer varsa, 21.12.2011 tarihinde saat 8:00'da çektiğiniz fotoğrafları mail adresime gönderebilirsiniz.... Ayrıntılar:
21 Aralık'ta sabah saat 8:00'da tam güneşin önündeki fotoğrafı çekiyoruz. Benimle aynı fotoğrafı ya da çok benzerini çekmiş olan kişiye bir hediye vermeyi düşünüyorum :))

Çektiğiniz fotoğraflar için son teslim tarihi 31.Aralık.11 gece 11:13'tür. Fotoğrafla beraber Trt'nin saatine göre saat kaçta çekildiği, nerede, kim tarafından çekildiği bulunmak zorundadır. Benim çekeceğim fotoğrafa en çok benzeyen fotoğrafı ve çeken kişiyi 03.01.12'de açıklayacağım. ( Seçerken en çok dikkat edeceğim nokta, benim çektiğim buluta en çok benzeyen bulut olacaktır!! Yarışmaya aile üyelerim katılamayacaktır :)) )

Eğer tüm fotoğraflar birbirinden farklı olursa gelen tüm fotoğrafları herbirine numara vererek tek bir yazı içinde blogumda paylaşacağım ve bir yıl içinde en çok hangi fotoğraf beğenilirse, seneye o kişiye bir ödül vereceğim.. (Ödülün ne olacağını dahaca düşünmedim...)

Yarışma ile ilgili diğer duyuruları bu sayfadan yapacağım...


Gemma Gustavé Ava
Kiraz tadında bir haftasonu geçirmeniz dileğiyle...

8 yorum:

  1. merhaba, güzel bir yarışma konusu, sabah her zamankinden yarım saat erken kalkıp çekmek isterim;) amaa şöyle bir sorunum var 21 Aralıktaki hava durumu tahminlerine baktım bulutlu diyor:( gri bir fotoğraf çıkabilir yani ortaya... yarışmayı blogumda da bugün yarın duyuracağım, çok katılımlı güzel fotoğraflı bir etkinlik olur umarım ;)

    YanıtlaSil
  2. Ever canım. Bende bunu düşünüyorum ama bu hafta içinde çarşamba yine en iyi ihtimal gibi geliyor. Sabahtan bulutla beraber güneş yağmuru gösteriyor, öğle vakti güneş var yağmur yok, akşam ise tekrar yağmur bulutları geliyor... Eğer hava gerçekten kötü giderse katılımcıların da isteğiyle tarihi veya saati değiştirebilirsiniz ancak zaten birbirine en çok benzeyen fotoğrafları aradığımız için bence bu hava şansımızı artıracak :)

    YanıtlaSil
  3. canım ya öyle kuytularda oturuyorum ki inan bulutları ve güneşi bizim evden görmek imkansız gibi :( ben katılamıyorum dolayısıyla..

    YanıtlaSil
  4. ByDG de okuyunca ben de baktım hava durumuna. Türkiye geneli yağmurlu. Sanırım herkesin fotoğrafı birbirine benzeyecek. Zor bir seçim olacak :) O saatte uyanabilirsem ben de katılmayı istiyorum. Güzel bir etkinlik olmuş. :)

    YanıtlaSil
  5. bu fotograf sabah tam 8de mi çekilmiş

    YanıtlaSil
  6. Canın sağolsun çileklim, Allah gönlüne göre ev nasip etsin...Inşaallah

    Özlem, olsun yağmur bulutları da güzeldir. Umarım yarışma sonrasında yağmur bulutlarınin güzelliği hepimizi büyüler ;)

    Bu fotoğrafı yazın büyük ihtimal sabah saat 9 civarında çekmiştim, yoksa akşam üzeri cekmisimdir...

    YanıtlaSil
  7. sabah 8 e 5 kala uyandım :) fotğrafları pc ye atınca göndericem bugün içinde:) hikayesini mailde anlatırım :D

    YanıtlaSil