18 Ekim 2011 Salı

Dilek Listesi-2012

Daha doğum günüme, yılbaşına çok var... ama dilek tutmak için erken olmamalı ??
  1. Cennete gitmek (bunun için önce ölmek gerek, dimi... )
  2. Pilot RexGrip 0.5 versatil kalem ( ucuz ama ahh bi de bulunsa.. )
  3. Sony Ericcson Xperia Arc (sana ulaşmama az kaldı, bekle beni emi... )
  4. Canon EOS 5D Mk2 (çoook çooook pahalı :(  )
  5. Zengin olmak (o zaman bunları alabilirim hatta istediğim herşeyi üreten fabrikalar kurabilirim :D )
  6. Kendime ait bir odamın olması ve onu istediğim gibi tasarlamak (bazen sıkıcı olabilecek bir istek ama sırf hayalimdeki odayı görmek istediğimden yoksa benim olmasa da olur... )
  7. Fil gibi bir hafızaya sahip olmak ya da hafıza kaybı yaşayıp beni üzen herşeyi unutmak
  8. Shin Min-Ah kadar güzel olmak (... düşündüm de zaten ondan daha güzelim :D  Daha ne kadar güzel olabilirim ki ?? )
  9. Anadilim gibi Korece konuşabilmek ve Koreye gitmek (özel çaba gerek bunun için de zaman gerek...)
  10. İpek kraliçesi olmak :-D 
Çok mu şey istiyorum???
Sabırlıyımdır, bekleyebilirim, çabalayabilirim... bunlar için...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder