4 Ağustos 2011 Perşembe

Google Voice Türkiye'de Mi?

Hmm, anlaşılan artık gmail üzerinden telefonları arayabileceğiz... Yanlız, herşeyin olduğu gibi, bunun da bir bedeli var.  Türkiyeden sabit bir numarayı aramak 0.02 euro, cep numarasını aramak 0.10 euro imiş... Bir de bu ücrete ilave olarak %18 KDV bedeli varmış. Avro'nun arttığını düşünürsem ve şimdiki tarifemi de düşünürsem benim için cazip bir teklif değil :) Ama diğer ülkeleri aramak için
 iyi bir alternatif olabilir.  Bu adresten tüm ülkeler için fiyat listesini görebilirsiniz. (Skype ile avantaj-dezavantajlarını da karşılaştırmak lazım ama Skype adresim olmasına rağmen hiç kullanmadığımdan bu konuda birşey söyleyemeyeceğim. Galiba onda da cüzi bir ücret vardı.)
Bu arada ek bir bilgi daha, gmail üzerinden yapılan yazılı görüşmeleri isteğe göre kayıt edebiliyoruz ya işte aynı özellik bunun için de geçerliymiş. Yani sesli konuşmalarımızı kayıt edebiliyormuşuz :)) Tabi yasalara karşı tüm sorumluluk sizin olmak üzere...
Bu arada ben de bir deneme yapmak istedim ama kredim olmadığından denemedim :) Google'dan hiç olmazsa deneme için 10 kredi kadar ücretsiz vermesini beklerdim :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder