8 Mart 2011 Salı

...Merdivenden Kayanlar

Bugün metroya inerken merdivenlerin ne kadar da dik ve uzun olduğunu düşünürken, birisi merdivenin tutacağında kayarak yanımdan geçti. İçimden salak, dedim. Merdivenin sonuna yaklaştığımda maziden bir kare canlandı gözümde...biz küçükken bir kattan diğerine böyle inerdik, gerçi ben korkardım hızlı gitmeye, yavaş yavaşta zevki çıkmazdı ama yapardık işte...En çokta okulda erkekler yapardı :) Sözümü geri aldım kardeş, ruhun çocukmuş hatta sen çocukmuşsun zaten... Çocuk demişken, metroda eski çocukluk arkadaşımı gördüm. Görmemiş gibi yaptım yanında geçtim, o da beni görmedi zaten. Görse bile selam vermezdi heralde arkadaşları vardı yanında... Nerden nereye... kavga falan edipte birbirimizi kırdığımızdan falan değil haaa bu yaptığımız, zamanın ikimizi getirdiği yerdeki farklılıktan... ne tepki vereceğini bilemeyişten... pısırık, korkak, içine kapanık, karamsar ve kötümser oluşumdan... zaten bu yüzden kursta bile bitmesine 2 hafta kalmışken ancak sınıfla konuşmaya başladım...üzgünüm...üzgünüm...uzun zamandan beri böyle olduğum için ve değişmeye çalışırken elime yüzüme bulaştırdığım için... neyse hiç yoktansa başardığım bir şey var; kimse içimden çok kötü şeyler geçirdiğimi bilemiyor gayet mutlu olduğumu, herşeyin yolunca olduğunu sanıyorlar. Gülüşümün güzelliğinden bahsediyorlar özellikle.. Değil mi nasıl sahte olabilir ki beni mutlu eden MiHo ve Dae Woong varken :) Bir daha kore dizisi yok sana, demiştim ama yanlış yapmışım doğru diziyi seçersen gerçekten mutlu görünüyormuşsun :) İdolümsün Gumiho (Shin Min Ah) ve sevgilimsin Dae Woong (Lee Seung Gi)

Not:Bu yazının resimsiz kalmaması için YowaYowaCamera'ya git ve çarşamba günü gönderilen fotoğraflardan ilk sıradakine merdivenlerdeki uçan kıza bak sonra merak et, sitenin altını üstüne getir ve tebrik et Natsumi'yi :)

Yanına bir de güzel müzik istersen muhteşem ikilimi dinleyin. Sesleri de pek güzel caaaanııııımmm... bunu da dinleeee ,bunu daaabunu daaa :D hepsini dinle işteee :)



Not:Bu yazı 6 martta yayınlanmak istenmiş ancak mail ile yazı göndermeyi sökmediğimden 8 mart yayınlanabilmiştir. Dünya kadınlar günümüz kutlu olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder