18 Şubat 2011 Cuma

Gece Postası

*Neşeli insanların hali bir farklı oluyormuş yahu...Gumiho, beni neşeli biri gibi gösterdiğin için sana minnettarım...
*Boncuğum yok ama artık karlı bir kolyem var...
*Uzun zamandır aradığım şemsiyeyi buldum, meğer onu satın almamı bekliyormuş...
*Aşk Tesadüfleri Sever filmini Koreliler çekmeliymiş... Çünkü sadece filmlerde olur bunlar! Ama haklarını yemeyeceğim, aşkı gözlerde çok güzel anlatmış bizimkiler... o pırıl pırıl gözleri bi de ben görseydim iyiydi...
*TNK, sen ne güzel bir grupmuşsun... Şu şarkıyı duyar duymaz anlamıştım zaten:
Hadi dans et kalbimin üstünde
Hadi oyna tepin saatlerce
Yüksek sesle çalar içimde
Bu acı şarkı sürer sadece


*Adını bilmediğim ama beni şaşırtan ve mutlu eden insan, çorba gerçekten çok güzeldi :)
*Bizim Bobi çok akıllı, çok şirin şey. Onu sevmeyen ölsün :P
*Dediler ki; yaz okulunun tadına bakmayan kalmasın, başta vişneağacı baksın bir daha geçmez eline bu fırsat :) Ve hala gülebiliyorum, delirmiş olmalıyım...

*Uzun zaman sonra internete girip, bloga yazı yazmak... ben var inanamamak :S Duydun mu Alliiyy !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder