18 Aralık 2010 Cumartesi

Sakinim biraz sessiz..

Sayın Bayan Gıcık,

İlk bakışta karar verme, önyargılı olma diyor insanlar ama sizinle ilgili olarak yanılmamışım...
O  kış ayında, o masada, ne siz olmalıydınız ve içini dökmeliydiniz ne de ben orda olup sizi dinlemeliydim... hataydı... biliyordum, aynı topraklar için savaşan, evet savaşan, iki ülkeydik biz... dost olmaya çalışmamız hataydı... ama yapabiliriz sanmıştım... samimi olduğunuzu düşünmüştüm ve göründüğünden daha derin birisi galiba, demiştim. Biraz da acımıştım ve mutluluğu arama çabanızı takdir etmiştim.
Oysa içiniz bomboşmuş, derdiniz hava atmaktamış.Beni kendinize bir engel olarak görüp, dostluk kisvesi altında beni nasıl egale edebileceğinizi benden nasıl fayda sağlayabileceğinizi düşünmüşsünüz bunca zaman. Ve sözünüze hiç sadık kalmamışsınız!
Sessiz kaldığıma bakıpta dost sanmayın bizi, değiliz...olamayız da... bunun için artık çabalamayacağım da.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder