19 Aralık 2010 Pazar

Oturan tavuk :)

Tüm oturan tavuklara armağan olsun! (12/19/2010)

DÜZELTME(09/20/2012) Bugün ilginç bir e-posta aldım, aşağıdaki infografiği aldığım siteden. Sevgili google amca, o siteyle kasıtlı olarak link değiştokuşunda yaptığımızı düşünmüş... Aa google amca neden böyle düşündün ki anlamadım yani...Oysa çok saf duygularımla paylaşmıştım ben bunu... Çünkü çok kısa bir süre önce bay m ile yaptığım konuşmanın anısıydı bu :)
Neyse umarım yaptığım değişikliklerle sorun çözülmüştür çünkü anlatmaya çalıştığım gibi bu infografik benim için değerli ve ben bunu gelecekte torunlarımın da görmesini istiyorum ;) Kim bilir belki o zaman anısını da anlatırım onlara...
Not: Google amca madem gözün kulağın üzerimde o zaman sana bir de tavsiyecik vereyim: Artık U.S.A dışındaki blogger kullanıcılarını da (mesela Türkiye) gör de mobil app. üzerinde biraz çalış... Sırf şu blog güncellemeleri için bilgisayar başına geçmek çok can sıkıcı... Sence de biraz abes değil mi, herşeyi akıllı telefonlarımızla kolayca yaparken bloglayamamak?

The World of Chickens
Via:OnlineSchools.org

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder