25 Aralık 2010 Cumartesi

İyi Gün Dostu Aranmaktadır!

Arkadaşlarımla aramın kötü olmasını aslında ben de istemiyorum... Sorun, yüzlerine her baktığımda bir başka yüzleriyle karşılaşmam... Yoksa ben de gıcıklık olsun diye onları üzmeye çalışacak birisi değilim. Tamam biraz kindar biriyim, öyle kolay unutamıyorum, öyle kolay hazmedemiyorum bana yapılanları. Ve bana layık görülenleri haketmediğimi düşünerek, bir özür bekleyerek belki çok şey istiyorum.
Ama.. benim için değmez mi ya?
Ben onların en zor zamanlarında yanlarında olan kişi değil miyim? Kim görmüş bana ihtiyacı olan birini yüzüstü bıraktığımı, sırtından bıçakladığımı? Herşeyin karşılıklı olduğu şu günlerde benim de karşılık beklemem çok mu yanlış? Sakakat aramam çok mu yanlış?

Beni kaybetmek bu kadar mı önemsiz? Ben bu kadar mı önemsizim ki bir özrü bile çok görüyorlar? Anlaşılan bu devirde kimse kötü gün dostu aramıyor, herkes iyi gün dostu arıyor...

Madem öyle, zorlayacak değilim. Yalnız tahtımda oturur dururum o zaman... Ne de olsa siz doğru, ben baya yanlış :)

Yok bu işte bir yanlış, herkes ellerimden kaymış ...

2 yorum:

  1. Sen sana kendin içi lazımsın. ;)

    YanıtlaSil
  2. Arama bulamazsın. Bulsan da bu sefer sen onun değerini bilemezsin! Hiç büyük konuşmayalım.
    Bu geçici kısa dünyada eğer zor durumdaki kişilere sırf Allah rızası için yardımcı olabiliyor ve bundan huzur alabiliyorsak ne mutlu bize. Belki dünyadaki mutluluğun sırrı bu.

    YanıtlaSil