18 Kasım 2010 Perşembe

G-18

Uzun zamandır yazmadığım blogumdan ölmediğimi duyurmak için hoş bir şeyler karalamak istemiştim! Ama maziye göz atayım derken ne farkettim...Kalemle yazarken atlamadığım, sırasını değiştirmediğim bir çok harf klavyeyle yazarken güme gidiyor-muş... Şöyle bir iki yazıma baktım da baya imla yanlışım ve devrik cümlem var. Güzel yazamasam da en azından imla derdim yok derdim kendime, iyi mi...Birinin uğraşıp bunları düzeltmesi gerek. Aslında yayınlamadan önce bir kaç kontrol de ederim ama gözden kaçıyorlarmış demek.

"Biri" çok üşeniyorum gerçekten, sen yapsan da yormasan beni... Hem bilincin tamamlama özelliği varmış böyle eksiklikleri, nolur uğraştırma beni.


Hahhaa.. aslında bazen konuşurken de oluyor böyle... harflerin yeri karışıyorum ya da çoğunlukla harfi yutuyorum. :) Mesela "PEÇET" ...Tabi anlamadınız, anlamıyorlar da ... ikizim, aklından çok hızlı düşünceler geçenlerin başına böyle şeylerin geldiğini söylemişti bir keresinde. Çokta düşünen biri değilim ama... neye yormalıyım bunu? Belki de o kadar hızlı düşünüyorum ki düşündüğümün bile farkına varamıyorum :P Eğer öyleyse ne düşünüyorum ben yaaa :(


Başlığı Garipseyenlere: başlık bulamayıp kod yapayım bari dedim. G-18 yapacaktım, zirvesi vardı galiba bunun dedim googleye sordum: şu yazı çıktı karşıma sonra cinayet habaerlerinden Adınıbilmemne G.(18) çıktı. hmm zirvesi yokmuş... bi önemi yokmuş... neden olmasın o zaman?


boş konuşuyorum farkındayım... sanal dünyayı çöplük yapmaya niyetim de yok ama bu bir çöp daha postalıyorum. bak şimdi çok saçma geldi bu yaptığım... eskiden böyle değildim ben ya... geriye evrilirsem herkesi biraz daha mutlu edebilir miyim? başta kendimi...
şu turuncu tuşa bassam mı... kararsızım... yoksa sadecemavilere mi dokunsam?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder