4 Ağustos 2010 Çarşamba

Köpekten Korkanlara

Geçen sene köpekten korkanların köpek görünce hangi dua ya da ayeti okuması gerektiğini sormuşlardı bana. Cevap verememiştim, üzülmüştüm.
"Bir dua okumakla olacak iş mi bu, zaten sokak köpeklerinin bir çoğu insanlara alışmış sen onlara zarar vermezsen onlar da sana zarar vermez" diyecekler çıkacaktır büyük ihtimalle ama ben yine de  merak edenler için bize misafir gelen bir arkadaşın tavsiye etttiği duayı yazayım. Belki korkanların içlerini ferahlatır da köpekler de huzursuz olmazlar.
أعوذ بكلمات الله التامات من شر من خلق  *
“Euzu bi kelimetillahit-tammati, min şerri ma helak”
“Yarattıklarının şerrinden, Allah'ın eksiksiz kelimelerine sığınırım”

Kim bunu sabah akşam 3 defa okursa her zarardan emin olur
KAYNAK: Müslüm IV 2080
3 yada 5 kere ''Hayhatul hayhatul kadir..'' denebilirmiş. (Anlamını bilmiyorum şu forumdan buldum.Ne kadar güvenilir bilmiyorum.)

"Sana Hazreti Süleyman'ın selamını getirdim.Lütfen bana zarar verme." Bunu da İkbal Gürpınar programının birinde söylemişti. Belki tam olarak böyle değildi ama ana hatlarıyla böyle diyorduk ki ben köpeğim Bobiyle yürüyüş yaparken karşılaştığım bir köpekte denedim. Köpek kaçmadı ama zarar da vermedi.O gün çok korkmuştum çünkü Bobi biraz problemli, korkak bir köpek ve korku onu o gün saldırganlaştırmıştı... Daha sonra o diğer köpeğin de sahipli olduğunu öğrendik ama tasma ya da küpe falan göremeyince üstelik yanınızdaki yavrucakta korkudan kuyruğunu kıstırıp ne yapacağını şaşırınca insan afallıyor.

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder