17 Ağustos 2010 Salı

Günlük

Bugün staja başladım. Hem de staj başkan yardımcısı oldum! Böyle işlerle ilgilenmezdim oysa ki ben... hem de gönüllü olarak... Garip bir duygu, kendi mıntıkanda tedirgin olmak gibi birşey hissediyorum galiba....
İlk 6 gün boyunca bölümlerin ve labratuarların ve yapılan analizlerin kısaca tanıldığı bir eğitim olacakmış. Daha sonraki günlerde ise her bölümde yaklaşık 2 gün geçirecekmişiz.
Bugün çok sıkıldım oturmaktan! Hiç bir şey yapmadan öylece sıcak havada, kamelyada oturmak arada bi de toplantı salonuna geçip sıkıcı şeyler dinlemek... 2 saat öğle arası, bu Ramazan günleri için çok uzun! Yarın o kamelyada ne yapacağımı merak ediyorum! Eğlenceli bir kitap, güzel bir müzik sıkılmamı engelleyebilir mi, o sıcakta? Bugün eve geldiğimde başıma sıcak mı geçmişti ne, kaç kere soğuk suyla yıkandım da kendime gelemedim bi :(

Bizim koskoca fakülteden sadece 3 kızız burda...İkisi de bir üst sınıftalar ve hiç muhabbetimiz yok. Bugün bi tanesi gelmemişti, diğeri de, geldi de ne oldu, moralimi bozdu. Normalde bizim zorunlu stajlar 3. sınıfın sonunda oluyor ama ben ikiyi bitirdim daha...Neden böyle yapmışım? Seneye zorunlu stajlarda bu stajı kullanabilecek miymişim? Acaba geçen sene onun eline de böyle bir fırsat geçseydi o da benim yaptığımı yapmaz mıydı ! pufff

Öff, pöff, köff,..  aptal düşüncelerle gönlümü bunaltmaktan korkuyorum...pişman olmaktan korkuyorum... pufff puuff puuuuf

1 yorum: