16 Ağustos 2010 Pazartesi

Bir "Dizi" Şikayet

Rtük 2010'un ilk 6 ayında en çok şikayet edilen programların listesini vermiş. En çok şikayet edilen diziler :
1)Aşk-ı memnu
2)Melekler korusun
3)Türk malı imiş...
(Kavak yellerinin de ilk üçte olacağını düşünmüştüm ama ... acaba kaçıncı sıradadır? )
Şikayetlerin ana konusu Türk aile yapısına ve ahlakına aykırılıkmış. Eee beliydi böyle olacağı :)

Yılın ikinci yarısında karşımız çıkacak listeyi merak ediyorum şimdilerde..Kendimce bir ilk üç hazırladım bakalım kaçta kaç tutacak...
Mesela Aşk-ı memnu'nun birinciliğini "Küçük şeyler" unutturur diye düşünüyorum. Daha şimdiden olumsuz tepkiler almaya başlamış...Çekimlerinin yapıldığı İstanbul Erkek Lisesi, çekimlerin artık orada yapılmasını istemiyormuş yapımcılar diziyi Mimar Sinan Üniversitesinde devam ettirmeyi düşünüyormuşmuş...
İki numara şimdilik boş kalsın, yeni sezon dizileri meydane çıksın o zaman yeniden konuşuruz.. (Aslında devam ettirselerdi Mükemmel Çift diyebilirdim..Ya da Kavak yelleri diyebilirim...Seçmekte zorlanıyorum..)
Üç numarada Türk malı kaldı kalır gibime geliyor, özellikle Abiye kuzu varken ordan... Rtük hesap etmiş sadece iki bölümde toplam 81 kelimeyi katletmişler :D Ayrıca da üşenmemişler "kuzu sözlük" oluşturmuşlar.. Sonrada Show tv'den dizideki karakterlerin bozuk Türkçeleri ile çocuklara ve gençlere kötü örnek olması sebebiyle savunma istemişler. Çok da iyi etmişler... Savunmaları yeterli gelmezse programa durdurma cezası verilmesi söz konusuymuşmuş...

Bu arada kendi kategorisinde Çok güzel hareketler bunlar da şikayetlerden nasibini almış :)

Artıııı güzel bir haber vereyim madem konumuz televizyon :) Rtük eylül ayından itibaren belli bir saatten sonra çocuklarınızın yatma saati geldi artık diyen görüntülü bir uyarı sistemine geçmeyi düşünüyormuş. Bizim ailenin bununla ilgili çok güzel bir sözü vardır onu da yadetmeden geçmeyeyim :D Saat on yatağa kon :D

(En çok şikayet edilen programlar)


Herhalde bu sene benim favorim yine "Hanımın Çiftliği" olur. Gerçi o da geçen sene ilk bölümlerindeki aşırı şiddet içeren sahnelerden dolayı eleştirilmişti ama bakalım İnşallah büyü bozulmaz iyi devam ederler...
Arada bi de Ezelin özetlerine bakarım.. Orda da "Kenan" karakterini Haluk Bilginer oynayacakmışmış, merak ettim :) Sonra da vaktim kalmaz zaten :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder