15 Nisan 2010 Perşembe

32. Yıl Şenliği

Bugün bizim veteriner fakültesinin kuruluşunun 32. yıl dönümüydü :)

Kuruluş kutlamalarını genelde ikinci ve üçüncü sınıflar beraber düzenlerlermiş ama bu sene üçler pek yardım edemediler.O yüzden bu sene neredeyse işin  tamamını bizim sınıf üstlendi. Tavla, satranç, bowling, futbol, masa tenisi, bilardo, fotoğraf  yarışmaları düzenlendi. Ben de bowling ve fotoğraf yarışmasına katıldım :) Geçen sene katılmamıştım hiçbirşeye, birinci olan fotoğrafı görünce ah-u vah etmiştim..Bu sene şansımı deneyeyim dedim .) Olmadı :D
Bowlingde 30 kişiden hiç umulmadık şekilde son 12 ye kaldım..Tam da heveslenmiştim ki rakiplerimi görünce tüm hevesim kaçtı :D O ne oynayış öylee.. Hakettiler, kazandılar :)
Fotoğraf yarışmasına adımı listenin ilk başında yazdırmama rağmen en son fotoğraf verenlerdendim.. Rakiplerimi az buçuk biliyordum..Kimin birinci olacağını da... Tüm okul, sincap birinci olacak, diye çalkalanıyordu.. Oldu da ona sözüm yok ama ikinci ve üçüncüyü beğenmedim.. Çekememezlikten değil kesinlikle, çok daha güzel fotoğraf çekmiş arkadaşlar vardı. Mesela sincabı çeken arkadaşın çektiği bir fotoğraf -vişne ağaçlarının arasından bir sığırcık meraklı gözlerle eğilmiş karşısındaki harikaya bakıyormuş- daha vardı ki bence birinci o bile olabilirmişdi.  :D Sonra bir sokak kedisi vardı siyah-beyaz, hırçın, çekmesene kardeşim diyen.. Ya da bukalemun:) ya da tırtıl :) Fotoğrafları görünce bizim okulda herkes fotoğrafçıymışta haberimiz yokmuş, dedim..geçen sene saklamış herkes maharetini :D
Aralarında o kadar profesyonel gelenleri vardı ki gözüme yoksa bunlar bir yerlerden mi aşırdı bunları, diye düşünmedim değil :D Fesatım işte... Şuncağızlarda benim fotoğraflar :) 
Bu güzel şeylerin birazda çirkin yüzlerini görelim :P dedim. Sergilenmeye değer bulmuşlar herşeye rağmen...

Bobi :) Benim körpeciğim :D Bunu da sergilemeye değer bulmuşlar :) Bu da bir başarı :P
Bu yazının bşına ve sonuna ufak bir iki şey daha yazmıştım okul ve derslerle ilgili fakat sayfa zaman aşımına uğramış galiba yayınla diyince yazdığım kayboldu :) Şansınıza küsün :) daha doğrusu şansınızla barışın :) Yazı burda bitmiştir dağılabilirsiniz...