27 Şubat 2010 Cumartesi

Buz Kolyem

Geçenlerde sırf şekli ve görünüşü buza benziyor diye bir kolye ucu aldım. Kristal kuvarsmış... Radyasyonu toplarmış dedi satıcı kadın.... Bir gün suda bekletip, yıkadıktan sonra taktım onu ve hala boynumda... Etkili olabilmesi için yıkandıktan sonra kimse dokunmamalıymış. Dokundurtmuyorum ben de kimseciğe..Annem ilk gördüğünde merak etti ona bile dokundurtmadım yaa :)  (Bazı taşların şifalı olduklarına inanıyorum ama unutmamak lazım "Şifa, Allah'tandır.")
Yazın da Kütahya'da böyle güzel taşlar satan bir yer görmüştüm. Orda kırmızı bir kolye beğenmiştim ama çok pahalıydı.Oysaki dıştan plastikimsi bir görüntüsü vardı... Taşın adını unuttum ama :D
Geçen sene, benim yaşımda olan sırf evlenmek için okulu bırakan bir kızdan bahsetmiştim ya.. işte o kızda doğal taş işlemeciliği mi ne okuyordu...Okulun adını tam bilmiyorum ama işi taşlarlaydı, bıraktı gül gibi okulu evlendi, şimdi bebek bekliyor...

Şimdi arkadaşımın verdiği :Kristal Mucizesi adlı kitabı okuyorum. Bu kitap kuvars kristallerinin gizemli güçlerinden yararlanmak için bir rehbermiş. Ama pek beğendiğimi söyleyemem. İki de bir elemental zeka, evrensel amaç, yaratıcı kaynak diyor :) Kitaba göre taşa, seni evrensel amaca adıyorum.Yaratıcı kaynakla Bir'im çünkü tüm yaşam formlarıyla da Bir'im.Senin içindeki enerjiyi evrensel amaç için kullanmak için faaliyete geçiriyorum, falan demek lazımış ki olumlu etkilerini gösterebilsinmiş. Ben onlar yerine taşa, seni de Allah yarattı beni de, eğer şifalıysan Allah'ın izniyle bana şifa ver dedim :D
Daha önceden bu kitabı çıkaran yayınevinden %100 Düşünce Gücü diye bir kitap okumuştum. Onda da böyle garip tabirler bulunuyordu. Galiba hint felsefeleirnden epeey(!) etkilenmiş bir yayınevi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder