7 Ekim 2009 Çarşamba

Yazayımda, çıksın içimden..kurtulayım artık yaa.. Öff daral veriyor kaç zamandır!

Geçen sene yakın arkadaşlarım dediğim iki kişi çıkmaya başladı. Ve bu sene yüzüme bile bakmıyorlar! Çok umrumdaydınız sanki, ayyh diyorum görünürde ama  sinirimi bozuyorlar hem de tahmin edebileceğimden daha çok! Kendimi aldatılmış, bir erkeğe tercih edilmiş görüyorum!
Neden bir tercih sözkonusu olduğunda ben değilde hep başkaları, başka şeyler tercih ediliyor! Ayrıca tercih etmesi gerekmiyordu onun... Ben varken geçen seneki gibi davransalar ya da ben yokmuşum gibi davranmasalar, o da yeterdi... Anlardım onları...

Ama artııık... Geçtiiiii... Geçti iş işten yavrularım, bebeklerim...  Çok kırdınız beni.... Hele sen yavru ördeğim...hele sen... Bana selam vermek yerine git, git kime selam veriyorsan ver... amma ayrılınca( ki mutlaka olacak bu, çünkü ikinizde kendiniz değilsiniz, oynuyorsunuz) gelme yanıma yöreme... Ki geleceksin tıpış tıpış... Bilmem hangi yüzle?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder