27 Eylül 2009 Pazar

Çalışkan İkiler Olduk

Kış uykusuna yatmaya hazırlanıyordum tam da :=) okullar açıldı ...
Bilseniz ne sevindim...Çünkü tatilden sıkılmıştım. Sıkılmıştım, sıkılmasına da diğer yönden de korkuyordum okulların açılmasından...Hala da korkuyorum.

Okulun ilk üç günü benim için orta karar geçti gitti... Çok kimse gelmemişti ama bizim tayfa neredeyse tam kadroydu. Bizim tayfadan ortalamalarını yükseltmek isteyen bazı arkadaşlarımızın diğer sınıfa gitmelerinden ve bazı arkadaşlarımın arasının kötürüm olmasından dolayı bir de ikizimin "cerrah olurdum belki bu alemde uzayda yürümek varken dünyada koşmak niye" diyerek başka rüyaların peşine düşmesinden dolayı tek kalacağımı bekliyordum :D Tek kalmadım ama arada kaldığımı hissettim... bu da güzel :)

Babamın kırk milyon kere söylemiş olmasına rağmen, Bukartımı(otobüslerde metrolarda kullanıyoruz, bir tür paso) vizeletmediğimden(her sene 10 tl karşılığında yeniden kullanabilme hakkı veriyorlar bize) dolayı otobüste ayazda kaldım. Ne bozuk param vardı, ne de kartını isteyebileceğim biri... Kart almaya indiğimde de tek seferlik kartların bitmiş olduğunu öğrendim. Buyurdum ordan yaktım... Bukartı vizeletmeye gittiğimde ise önümde 500 bilmem kaç kişicik vardı ve 3 saatçik beklemeden sonra sıra bana geliverdi ! Bu da süper :)

Bu sene artık çiftliğe daha çok adım atacağımızdan uzun kollu tulum aldım.Yalnız bunun kızlar için olanı yok mudur nedir, aradım ataradım, ayaklarıma karasular indi ama yok! Erkek için olanları da baya büyükler... Ne üstü ne altı olmuyor... Sonunda birşey bulduk da yeniden biçimlendirilmek suretiyle üstüme olur hale geldi. Bari kumaşını da biz alsaydıkta öyle dikseydik...
Cebimde bir ingiliz anahtarı, elimde bir alet çantası eksik! Alışamadım ben bu görüntüye ve alışamadım ben bu çiftliğe... bu süper ötesi :)

Nedense içimden bir ses kötü bir sene olacak diyip duruyor. Sus kız, ağzını hayra aç, desem de; kırk defa kötü olacak derken kötü olur desem de, dinlemiyor!

Herşey                güzel                olacak,            herşey güzel olacak...             Ne          zaman?          ne         zaman?

2 yorum:

  1. Bukart mı??
    sanırım aynı şehirde yaşıyoruz:))

    YanıtlaSil
  2. Yüksek ihtimalle aynı havayı soluyoruz...
    Prusa'dan değil mi :)

    YanıtlaSil