30 Ağustos 2009 Pazar

Baş Aşağı Çevir

Küçükken öğretmenlerimden birisi bir resim göstermişti. Bir kadın vardı. Muntazam taranmış saçlarının üstünde hoş bir taç..Kürkler içinde güzel ve kendinden emin bir yüz...
Daha sonra resmi baş aşağı etmişti..
Yine bir kadın vardı, eskimolar gibi giyinmiş, yüzü kırış kırış...Gözleride üzgün bakıyordu.
İşte sigara içerseniz böyle olursunuz, tarzında bir şeyler söylemişti :-P Aslında o an neler söylediğinden çok resim ilgimi çekmişti, onun için ne söylediğinden tam emin değilim ama sigara ile ilgili birşeydi gibime geliyor :)

Bugün, bir sitede o resme benzeyen başka resimler gördüm. Aklıma o resim geldi :) Hayatın, ne zaman resmi baş aşağı edeceği belli olmuyor, dedim kendi kendime. Rezilde edebiliyor, vezirde... Sonra aklıma geçen günkü "Var mısın Yok musun" yarışması geldi, hani  son dörde üç tane 500 bin ile giren adamın olduğu gün..Yarışmacıya gelen teklifi değerlendirirken kutu açan arkadaşlardan biri (elini ters düz ederek) bu para adamı böyleyken böyle yapar; 500 binse (elini yukardan aşağıya çevirerek) böyle yapar, demişti...Hoşuma gitmişti tabiri....Evet, para da değiştiriyordu resmi... Zamanı yenerek, çarpıtıyordu gerçeği :) Ama her şey sonunda olacağına varıyordu. O zaman elimizdekinin kıymetini, elimizdeyken bileceğiz, gibilerinden düşündürdü beni.

Biraz aradıktan sonra buldum. İşte o resim :
 


Bu resme benzer daha fazla resim isteyenlere: Zateevo (Resimlerin yanındaki yöresindeki sarı kapsüllere tıklayınca, resimlerin ters çevrilmiş halleri görülebiliyor.)

1 yorum:

  1. Evet evet bende hatirliyorum okul zamaninda boyle resimleri :)

    YanıtlaSil