2 Nisan 2009 Perşembe

Şeytanın Pabucu

bu sıralar herşey üstüme üstüme geliyor... erkekseniz teker teker gelin, diyorum ama heyhat...duyan kim..

vitrindeki mankenmiş..doldurulmuş sincapmış...
kendini bilmezlermiş, haddini bildirirlermiş...
yosun artık yokmuş, şenlikler varmış bir de fotoğraf yarışması...
turuncuyu da kapmışlar, canı cananının canını okumuş...
yan bakmışmış, bakmazsam görmezmişim...
anatomiymişmiş, tam da piknik havasıymış...
üçüncü sorunun cevabı da neymiş, loto, toto, kolera...
uçukmuş uçuverememiş, kanadı kırılmış...
vay anasını...18 nisan... bir nisandan önceymiş...
köpekten de diş-çiden de korkarmışmışım...
kesmiş...konuşma, tarçın, süt, el...
gustav otuziki dişli bir kasırgaymış...
alfa romeoyu kaybetmiş...delta karalar bağlamış...Mrrr...
cerrahmış...resim...14 haftalık imza, ipini çekmeye ramak kalaymış...
merdivende tekmiş...one minute...
bir ziyaretçim varmış...fizik..ezber...
alt -tire- üst -tire- çanaklı tire
sen nasıl bir insansın?
incler, cinler sağdan soldan gelmişler...

kaç-kaç-kaç...keçileri kaçırmaya bir adım...
üzdüm, üzüldüm; kızdım, üzüldüm; sustum, büzüldüm çok üzgünüm...
Ya ben bir fazlalığım ya da var bir fazlalığım... acıma yıkıldım...

Sonuç olarak; hala hayatta olmama karşıyım..yetkilileri göreve çağırıyorum...benim bir hal çareme bakınız....lütfen..

3 yorum:

  1. Ya havaya bak kuşlar börtü böcek filan neşelen biraz bu ne böyle utanmasan "Allah canımı alsa da kurtulsam" diyeceksin ne kadar günah o dua biliyor musun? Hiç okumamış olayım son cümleleri hmmmm :) Yapma böyle ..

    YanıtlaSil
  2. Ya kendine gel Vişne ağacı. Zaman zaman bu haleti ruhiyeye hepimiz gireriz; fakat mühim olan yıkılmadım ayaktayım dertlerimle baş başayım diyebilmek... :)
    Malesef kendin olmanın, başarılı olmanın ve olgunlaşmanın daha kolay bir yolu yok... :(

    YanıtlaSil