9 Ocak 2009 Cuma

Monoton Maraton Mu!

Her ne kadar monoton desem de renkli bir hayatım var, kabul ediyorum hem de rengarenk!Gün geçmiyor ki başıma bir şey gelmesin.Anlatıyorum sıkı durun..
Bugün saat 9:30'da ve 11:00'da olmak üzre iki sınavım vardı.Erkenden evden çıkıp, okula gittik, sıramıza oturduk.Önümde "rehavet" arkamda "leylek" var.
Rehavetle anlaşıp teşkilat mı kurmak diye düşünüyorum ama rehavetle şimdiye kadar sadece bir iki kelime konuşmuşluğum var-danışman hocamız aynı olmasa, o da olmayacak- ve biliyorum rehavetin bu dersi kötü.Ayrıca o, benimle veya bir başkasıyla konuşmayacak kadar havalı değil ama çekingen mi desem, yoksa ne desem bilemediğim bir insan evladı.Kanımca sırf kimselerle muhattap olmamak için derslere bile geç gelen  biri...Dediklerine göre üniversitede kalmak istiyormuşmuş, hocalarla da arasını sıkı tutuyormuşmuş...
Leylekle anlaşsam o hiç olmazdı.Önümdekinden zor kopya çekerken/çekemezken, arkamdakinden çekebileceğime inanmam tam bir fiyasko olurdu, değil mi.Neyse "Bismillah" deyip, kendi yağımla kavrulmaya karar verdim ve sınavda bir güzel oturdum.Oturdum deyince sanmayın hemen kalacağımı evvelallah kalmam ama notumda pek iyi olmaz heralde...
O moralle gireceğim diğer sınavda, önümde yine rehavet, arkamda leylek, sağ ve solda boşluk..Sınav başlamadan önce, şu rehavete bir iki laf atsam mı acep, diyorum ama düşünceden öteye geçemiyorum.Yanıma gelen Art ve Balım2 ile iki laflıyoruz, bekliyoruz ki o atlasın muhabbete, yok nafile bekleyiş...Ve sınav...Nazar etme nolur çalış senin de olur, diyerek hava atılabilecek bir sınav...Ama aklının bir köşesinde sınavlar varken, bir türlü veremeyip, elinde kalmış bir al zambakla, aynı bir ayçiçeği gibi arkasından baktığında güneşe, hiçbirşey hissedemiyorsun kırıklıktan başka...Zambak gibi ben de boynumu büküp eve gitme yolunu gözlüyordum..Bu arada pasta yiyelim diye öneri gelidi, neyi kutluyoruz, kötü geçen bir haftayı mı, dedim...Bilmiyorum ki haftanın asıl bombası az sonra avuçlarımda patlayacak!

...Yuttum galiba...
Ne! Ne! Ne! İnanmıyorum, nasıl oldu? Yuttun, emin misin?
...Değilim, ama galiba yuttum...Ölecek miyim şimdi ben? Nolacak? Ya yuttuysam?
İnanamıyorum sana, nasıl olur ya..Koş, hemen lavaboya koş..
...Olmuyor, yuttum..Yuttum!
Vil, Sun, yuttum diyor napacaz?Allah'ım sen akıl fikir ver..



Acile gittik.Yabancı cisim yuttu arkadaş, ne yapacaz şimdi? derken iki saat koşuşturduk.Sinir veznedarlarla muhattap olduk, iki kere yanlış tarif ettiği senet bürosunu bulamayıpta, üçüncü kez sorduğumda "Kaç yaşındasın sen" diye çıkıştığında "19, 19" deyince,çok küçük gösteriyorsun da, dedi kıvırdı.20 yaşındaki beni -demesi bile ne kadar üzücü- mesud etmeye yetmedi bu iltifat (!)
Doktor ablalarda içerde koşturdular bu arada, röntgen möntgen çektiler..1 cervical, 1 lumbal..Olmadı baştan 1 cervical, 1 throacal :)
Beni boş yere oyalayıp duran veznedara kızan ve gözüme giren doktor ablaya ben de elimde kalmış boynu bükük zambağımı verdim.Başkası için yapmıştım bunu ama size kısmetmiş, dedim..Teşekkür etti, bu zerafeti anlamayanı kınadı...İyi de etti ama ona söylememiştim ki, sırf onun için sınava çalışmayıp bu zambağı yaptığımı :) O dediğim kimdi, onu da bilmiyordum gerçi ama..

Sonunda arkadaşın gerçekten yabancı cisim yutmuş olduğu anlaşıldı ama Allah'tan hapı yutmamış..Vadesi dolmamış...İki üç güne çıkar bi' yerlerinden, ye, iç, ders çalış, demişler :D Yarın bir daha gideceğiz kontrole, kötü bir şey  çıkmaz İnşallah..

Bir gün de böylece akıp gitti....Ama böyle bitmemeliydi bugün..daha değişik hayal etmiştim ben...
-
DipNotçuk:Yukardaki şarkıyı rehavete armağan ediyorum.Adı Çeçen Kızıymış :) Ne alaka şarkıyla, kel alaka :D

7 yorum:

  1. çayın yanında yediğim kurabiye gibi güzel bir yazı olmuş :) birkerede bitti yauu :D

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar Vişne,
    Tekrardan varlığını sezdirdiğin için teşekkürler ;).
    Bu devirde birkısım insanın yaşını dış görünüşten anlamak çok güç.Ama yazdıklarınla yaşını belli ediyorsun.
    Kullandığın bazı kelimeler çok tanıdık geldi.Hoşuma gitti açıkçası :)
    Kendine iyi bak.Arkadaşına da geçmiş olsun diyorum.Kendine cici bak.

    YanıtlaSil
  3. Bu arada müzik çok hoşuma gitti.Adını yazarsan bir yerlerden tedarik etmeye çalışırım.

    YanıtlaSil
  4. BızBız; Çok güzel kurabiye yaparım :D Ellerime sağlık..

    Kayra; arkadaş iyileşti, gerçi iyileşecek birşey yoktu.Yutmuştu, çıkarması lazımdı..Yalnız arkadaş bizi panik yapınca olmadı, hergün böyle olaylarla karşılaşmadığımızdan şaştık.Şaka mı yapıyor,diyoruz; inanamıyoruz. Hastanede kaç kişi böyle bir şey yutabilir ki, diyorduk.Meğer doktorların çok tanıdığı bir vakaymış..Öğrenmiştir heralde bir daha herşeyi ağzına almamayı...

    Müzik adı "Çeçen Kızı" ve burdan şu linkten indirebilirsin.

    YanıtlaSil
  5. Demeyi unuttum hani kötü geçen, oturduğum snav vardı ya, ilk olduğum sınav..İşte ondan 84 almışım...Hani iyi geçen, hani nazarlardan ırak dediğim sınavda vardı ya ondan da 78 almışım :S
    Ben mi ne yaptığımı bilmiyorum, yoksa ne oldu da böyle oldu, çok mu iyi mi sallamışım anlamadım..Ama ikisi de bu durumda AA gelir :D

    YanıtlaSil
  6. Şarkı için teşekkürler.
    Sınavının başarılı geçmesine de sevindim doğrusu (:

    YanıtlaSil
  7. I will pass on your article introduced to my other friends, because really good!
    wholesale jewelry

    YanıtlaSil