24 Ocak 2009 Cumartesi

Duyduk Duymadık Demeyin

Filistin için kendi çapımda ufak bir yardım kampanyası başlattım :) Kampanyada şuan elimdeki en büyük yetenek olarak gördüğüm astrolojik analizleri kullanmak istiyorum. İyilikten maraz doğmaz umarım. Amacımın doğru anlaşılmasını umut ediyorum.

Kampanyamın özeti şu: istenilen yardım kuruluşunun banka şubesine Filistin adına en az 50 ytl bağış yapana doğum haritası (horoskop) analizi ve en az 100 ytl bağış yapana aşk uyumu (sinastri) analizi yapacağım. 09.01.2009 tarihinden itibaren Filistin adına yapılan yardımların dekontlarını ve (analiz için gereken) doğum bilgilerini mailime gönderen herkesin analizini en geç 1 hafta içinde mail adreslerine göndereceğim.

Çilekli Süt'ün bu e-postası sayesinde, başlattığı kampanyadan haberim oldu ve belki ilgisini çekebilecek kişilere ulaşabilirim amacıyla bunu paylaşmak istedim.
Çok öncelerden çileklim bana da burç analizi yapmıştı.Beni hiç görmemiş biri olarak güzel biri olduğum/olacağım tahmininde bulunmuştu (yükselenler otuzlarında kendini göstermeye başlıyormuşmuş, onun için kırkıma kadar doğruluğu hakkında yorum yapamam)  ve ne yap et sanatla ilgilen demişti :D İlgilenenler için şunu demek istiyorum kısaca tutturuyor hem de bayaa bayaa :D
E-Postada ayrıntılarıyla anlatmış Çileklim ama daha ayrıntılı bilgi isteyenler "Çekilişsiz Kurasız Herkese! Filistin'e Yardım Et, Analiz Kazan" yazısına göz atabilirler.

Bu arada Filistin için bir kampanyada Trt, Pazartesi günü başlatacakmış.Onun için ayrıntılı bilgiyi 25 Ocak 09'da Günbegün Programından öğrenebilirsiniz.

Artıı EvvelZamanİçinde arkadaşımız bloglar arası kitap hediyeşlemesi kampanyası düzenliyor.Kampanyaya katılacak arkadaşlar doğum tarihleriyle beraber bu yazının altına "Ben de varım" tarzında mesaj bırakıyorlar.Kura sonucu kimin kime hediye alacağı ayın birinde kesinleşiyor ve 1-7 Şubat tarihlerinde (pasta-poğaça ile kafayı bozdum heralde "tarih" yerine kaçtır tarif yazıyorum) hediyeler postalanıyor.Kampanyaya katılım için son gün 31 Ocak.
Ben bu kampanyayalara katılamıyorum gerçi ama belki sizin ilginizi çeker diye, bir söyleyeyim, dedim.

1 yorum:

  1. Kampanyamı duyurduğun için teşekkür ediyorum, bir kaç analiz yaptım gönderdim, umarım bir katkımız olur Filistin halkına.

    YanıtlaSil