24 Ocak 2009 Cumartesi

Bir Demet Mutluluk Lütfen

Öyle bir an gelmişti ki, kendimi çok sıradan hissetmiştim..Yaptığım herşey birşeyin taklidi, söylediğim herşey bir başkasınındı sanki..Kendimin o olduğunu kabullenemedim...Sertap'ın dediği gibi kendime yeni bir "ben" lazımdı artık...Ve arayışım başladı...
Sonunda bir parçamı origami içinde buldum, diğerleri bilmem nerelerdeler ama bu beni mutlu etmeye yetti.

...Bu demeti geçen gün gecenin iki buçuğunda ikizimle beraber yaptık.Ben ona zambak yapmasını, o da bana nilüfer yapmasını öğretti.Fotoğraftaki tüm zambaklar onun, nilüferlerse benim...

7 yorum:

  1. Vişnem sen güçlü bir kızsın ve artık kabuğundan çıkıp çevrendekilere gerçekliğini gösteriyorsun bana öyle geliyor..Kendine her gün yeni birşey ve hergün daha iyiye gideceğini söyle..
    kendine verdiğin her iyi telkin inan seni iyi edece..kalbin istemesede ağzınla tekrar et..ben güçlüyüm ben iyiyim de ..kalbin diline itaat edecektir emin ol..
    ve çevrendeki güzellikleri gör..kendi özel dünyanda kimseninde seni üzmesine izin verme..

    sen depresyonda falan değilsin sadece değişim sancıları çekiyorsun o kadar ..herşey yerine oturacak emin ol..acele etme..kendine zaman tanı ve sabırlı ol özellikle hayata karşı..

    yaptığımız herşey ayağımıza dolanacaktır

    seni seven peri...

    YanıtlaSil
  2. Vişne ağacı, çalışmanız hakikaten çok hoş görünüyor. Tabi bunda kollektif çalışma ve emeğin de payı inkar edilemez.
    Nasıl olacak acaba, heyecanı ile şekillenen kağıttan, ortaya çıkan eserin seyri; bunu ben yaptımın manevi hazzıyla birleşince, tadına doyum olmaz bir hal alır.
    Origami çalışmalarının devamını dilerim...
    Sevgiyle kal... ;)

    YanıtlaSil
  3. Estoy aqui, contigo, nunca te olvido.Kisses

    YanıtlaSil
  4. Peri de tam bi şifacı gibi nereye gitse birilerine telkin veriyor çok da iyi ediyor bence, onun dediklerini dikkate almalısın vişneciğim :) bu arada çiçekler çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. İlham Perisi; Sağol beni güçlendiren yorumun için ve sağol bana güvendiğin için.

    M.Gurdal,İnşallah devam edecağiz efenim :)

    Buzcevheri; Beğendiğine sevindim :)

    Pakous; gracias my great friend :)

    Çileklim; peri bir tane bu dünyada :)Çiçekleri beğendiğine sevindim.

    YanıtlaSil
  6. Her türlü psikolojik sıkıntının ilacı "el" becerilerindedir. örneklerine çok çok fazla şahit olmuşumdur. Herkese tavsiye ederim. Yalnız ticaret niyetiyle veya yarışma için veya gösteriş için değil sadece senin yaptığın gibi kendi emeğinle güzel bir şeyler üretmek için yapılmalı. Bu el işlerinde gerçekten şifa var.

    YanıtlaSil