12 Aralık 2008 Cuma

Nasıl Bir Yerden Yazıyorum

E.Ali abimiz bayramdan önce küçük bir oyuna çağırmış.İnsan tembel olunca benim gibi, farkedemiyor tabi ki oyuna çağrıldığının. Ben de farkeder etmez hemen pabuçlarımı giydim attım kendimi sokağa :)
Görevin: Blogunu yazarken bilgisayarının ve onun yakın çevresinin fotoğrafını çekip, bloguna koymak, dediler.
Ee peki, tamam ama fotoğraf makinemi ablama verdiğimden bilgisayarımın fotoğrafını çekemeyeceğimden geçen seneden kalma mahallemizin fotoğraflarını koyayım ve şu an bunları yazdığım ortamı anlatayım dedim.Sonra da cevap mevap beklemeden hemen göreve geçtim.
Hasta olduğum için bilgisayar masasının üstü mendil dolu.Bir tarafta temizleri, diğer tarafta kirliler.Sonra bir köşede; -55- ile değiş tokuş yaptığımız faber castell grip 2011 kalem, kapadokyadan hatıra peri bacalı kalemlik, küçük not kağıtları, pembe-beyaz bir dantel, bir de tabiki monitör, hoparlör, fare falan pişman..

Şimdi ben eğer kabul ederlerse "ÇilekliSüt" ile "Kayra"ya görevi devretmek istiyorum.

4 yorum:

  1. Önce geçmiş olsun.
    Kullanılmış mendilleri ortadan kaldırmayı unutma. :)
    Mim oyunuyla ilgili bir şeyi hatırlatayım:
    Seni mimleyen kişiden bahsederken ismi linkli yapacaksın ki tıklayan o kişinin bloguna gidebilsin. Mim oyununda esas gözetilen şey bu aslında. :) Yani esas maksat "blogcular birbirlerinin bloglarını tanısın, tanıtsın"dır.
    Küçük bir rica ama şart değil: Sağdaki bağlantılardaki linkimi artık serbest yazılar yazacağım blogumun linki ile değiştirsen daha iyi olur diye düşünüyorum.
    Tekrar geçmiş olsun der okul hayatında başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  2. çok geçmiş olsun :) mim pasın başım üstüne ;)

    YanıtlaSil
  3. E.Ali; Evet, haklısın.Özür dilerim.

    Tnrzck;Sağ ol, adını yanlış yazmadım inşallah.

    Çileklim, Sağ ol..

    YanıtlaSil