28 Aralık 2008 Pazar

Axis Küpe, Güneş Kolye

Şaşkın vişne ağacı, annesinin kaynattığı tavuğun boyun omurlarını, lades kemiğini çöpten toplar.Amacı kanatlıların kemiklerine çalışmaktır çünkü anatomi dersinde Müzeyyen'le-tavuk iskeleti denmesine alınıyor- ilgilenmemiştir.Topladığı kemiklerle biraz çalışan zeka küpümüz, daha sonra bu kemikleri birkaç işlemden geçirip, kuruttur, küpe yapmaya karar verir ve simli ışıl ışıl bir oje ile boyar.Ojenin kokusu gittikten sonra ta ta taa taaam: İşte Axis Küpe :)


Çok zaman önce vişne ağacının maharetli ikizi boncuktan güneş şeklinde naif bir model yapıp, vişneye verir.Bir gün ansızın bunu hatırlayan vişne ağacı, annesinin gözlüğünün ipini evirir, çevirir ve bu ikisini birleştirirverir.Ve ta ta taa taaam: Güneş Kolye


5 yorum:

  1. Vişnem bak hatırını sormaya geldim yine..bana bir uğrada nasılsın söyle ..Sevgiler öptüm ..:)

    YanıtlaSil
  2. Mutlu yıllar diliyorum. Insallah 2009 ugurlu gelir Visne Agaciii :)

    YanıtlaSil
  3. Buzcevheri, beğenmene sevindim.

    İlham Perisi;Sağol pericim...Halimi merak eden bir sensin heralde ama maalesef iyi diyemeyeceğim... Delirmek üzereyim...

    Elif;Amin Amin Amin...ama umudum yok...

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil