28 Kasım 2008 Cuma

Saka Gibi..

Geçen haftalarda anahtarlığımı okuldaki dolabımın üstünde unutmuş ancak eve geldiğimde anahtarımın olmadığını farketmiştim.Ertesi sabah dolabımın yanına gittiğimde anahtarlığım yoktu! Dolabımda, önlüğüm olduğundan ve önlüksüz hiçbir uygulama dersine giremeyeceğimden ve başkasından da ödünç alamayacağımdan mecburen, fakülte sekreterine gitmiş ne kadar 40 numaralı anahtar varsa hepsini alıp, denemiş ve hiç biri derdime çare olmadığından, son çare daha bir hafta önce değişmiş olan dolabın kilidini kırdırtmıştım.
Ve tam da o gün ikizimin anahtarı esrarengiz bir şekilde kaybolmuştu.Akşam üzeri eve gidecekken, dolabını açmış, kapatmak için anahtarı aradığında bulamamıştı! Nereye giderbilirdi ki! Bana tonla laf  söyledikten sonra, son anda memleketine gidecek olan "P"ye, anahtarımı sen mi aldın, diye kaba bir ithamda bulunmuştu ve karşılık olarakta "E, yuh yani!" gibi bir tepkiyle karşılaşmıştı...İlginçti ki, herşeye rağmen anahtarlığına bakan "P"yi ve ikizimi bir süpriz bekliyordu! Evet, ikizimin anahtarı "P"nin anahtarlığına eklenmişti..
Bu garip olaydan bir şey anlamayan, ayrıca en sevdiği anahtarlığı kaybetmiş olmanın acısını yaşayan, ayrıca okkalı bir şekilde azarlanmış olan bendim ve acaba benim anahtarlığımda bulanabilecek mi demiştim.Tam bir hafta sonra, tam da yeni anahtarlığıma alışmaya başlamışken, anahtarlığım gittiği gibi geri geldi! Geri geldi gelmesine ama dolabın kilidini kırarak geldi! Ve anahtarlığım tüm birinci sınıflarda şöhret basamaklarını hızla tırmanarak geldi! Şansın kapıyı kırması böyle bir olaymış dedirtti herkese! İki üç gün sonra zavallı kilidi tamir ettiler..
Bir, iki-üç gün daha geçtikten sonra yani bu hafta, anahtarlığımı ve telefonumu evde unutunca utana sıkıla gidip, kilidimi kırmalarını rica ettim!Daha doğrusu rica etmeme gerek bile kalmadı çünkü beni görünce dolabın başına bir iş geldiğini direkt anladılar!Böylece anahtarlığım bir ayda dört farklı anahtarla tanışıp, sevişip, ayrılmak zorunda kaldı...Şaka gibi...Şaka gibi geliyor kulağıma tüm bunlar...

2 yorum:

  1. Neden ki? Olağan şeyler bunlar. =)

    YanıtlaSil
  2. Ben gibi birinin bu kadar unutkan, sorumsuz olması acayip! İnlerin cinlerin işi olmasın sakın diyorum arada...

    YanıtlaSil