3 Kasım 2008 Pazartesi

Kuru Kafa

Sevgili kurukafam;
Farkettiğin gibi bu sana ilk mektubum :) Rahatsız olmazsan biraz kafanı şişirmek istiyorum ve sana, Sun'un elleriyle beraber çekilmiş fotoğrafını gönderiyorum :) baktıkça beni hatırla ...

Bugün anatominin vizesi vardı.O kadar çalışmama rağmen pek parlak geçmedi.Üzgün müyüm, biraz...Ama çokta takmıyorum...
Biliyorum ,sınavı tek kötü geçen ben değildim! İkizimin de kötü geçmiş...Acısı benden çıkacaktı az kalsın...
-
İkiz olmanın nasıl bir duygu olduğunu merak edenlere tekrar söyleyeyim, berbat bir duygu! Hele de biraz takıntıları olan birileriyseniz....
-
Sürekli birilerinin ikimizi kıyasladığını düşünüyor, başkaları kıyaslamasa da o kıyaslıyor :( Kendini benden neredeyse her konuda eksik görüyor, üzülüyorum...Ben mükemmel değilim, keşke onu bu da farkedebilse...Keşke bazı şeyleri değiştirebilme imkanım olsa...

3 yorum:

  1. Bunu keske bende gorebilsemm :)

    YanıtlaSil
  2. ayyy ne sevimli bir kuru kafa,sevsinler onu, :))

    ikizinle aynı okulda ve aynı bölümdesiniz, demek, gerçekten ilginç bir durum, kardeşler arası böyle bişiler olur arada,tuzu biberi kardeşliğin.

    YanıtlaSil
  3. Elif; kurukafayı mı görmek istedin? Gel göstereyim hatta aslanla, devekuşunu da göstereyim :D

    Begonvil, olmasın..Olmamalı..

    YanıtlaSil