28 Kasım 2008 Cuma

Ben Buyum İşte Be!

SİN-do-SİN-re-SİN-mi-SİN-fa-SİN-sol-SİN-la-SİN-si-SİN!
Caramels, bonbons et chocolats
Merci, pas pour moi, mais..
MedCezir...GelGit...Gel... GİTME....
ah minel aşk...
hor görme garibi, onun da kalbi var!
Burda ne arıyorum?Seni mi?Hayır?Peki neyi?
Belamı arıyorum..Belamı...
Arıyorum..Arıyorum..Bulamıyorum..
Beni uzaklara götürecek olan rüzgarı..
Muson yağmurlarında damla yapacak olanı..
Arıyorum..Arıyorum..Bulamıyorum..
Kaybettim anahtarımı...Çileğimi...
Hala bulamıyorum..
Parmağımda yandı zaten...yanmış süt gibiyim!
Penceremin camlarını yağmur suları kirletmiş..Artık yağmurlar da kirli..Onlar bile..
ah minel aşk...
hor görme garibi, onun da kalbi var!
MedCezir...GelGit...Gel... GİTME.....
Caramels, bonbons et chocolats
Merci, pas pour moi, mais..
SİN-do-SİN-re-SİN-mi-SİN-fa-SİN-sol-SİN-la-SİN-si-SİN!


 Yağdı yağmur, çaktı şimşek, ben de mi şair oldum ulan e...k

5 yorum:

  1. Çok dilli şiir bu olsa gerek. =)

    YanıtlaSil
  2. Bir bayram gülüşü savur göklere, eski zamanlara gülücükler getirsin, öyle içten öyle samimi,
    gözyaşlarını bile tebessüme çevirsin.Damağınızı, ruhunuzu ve çevrenizi tadlandıran,
    gerçekten güzel ve bereketli bir bayram dilerim.
    http://tazenane.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. remixlenmiş club parçası gibi olmş :) hüseyin karadayıya bir okuttur bence ;)

    YanıtlaSil
  4. Buzcevheri; ben senin kadar iyimser olamayacağım olsa olsa buna zırva denir...

    Tazenane;Sağol bacım..

    BızBız;Hüseyin Karadayı mı? O kim ki, oldum; google söyledi sağolsun.
    (Tek eğlencem ara sıra delirmek olduğundan, böyle şeyleri bilemiyorum kusura kalmayın.)
    Alan olursa 10.000 ytl'den satıyom o zaman bunu :D Pazarlık payı yok ayrıyeten peşin istiyom parayı :P Ee malum öğrenciyim ben..İki kuruş harçlık olsun bana...

    YanıtlaSil