1 Ekim 2008 Çarşamba

Bayram Ziyareti

Selam muhterem blog, sana bi' sürü şeker getirdim.(selam getirdim demeyi de isterdim ama olmadı)Hem de hoş bi' bayram birşeysi.(adlandıramadım bir türlü.)Milliyet gastesi, bayramımı kutlarken yollamışmış.Ben de sana satayım :) Aaa ne ayıp, hırsız, deme bana. Herkes aynı şeyi yapmıyor mu?(Sen herkes misin sakın deme!Sakın!Bırakta herkes olmanın ayrıcalığı yaşayayım..)Resim hırsızlığı yerine güzel söz hırsızlığı!Aynı şey!O kadar güzel sözleri herkes nasıl ardı ardına dizdiriyor, bir dizdirenden araklıyor, bazen iki satırını, bazen tamamını..Hatta bazılarınıza olmuştur, "A" kişisinin attığı mesajın altında "B" kişisinin ismi mailse imzası :)

Bu sene ilk defa annemgille beraber konukomşuyu gezdim, bayramlarını kutladım.Meğer ben, bizim komşuların hiçbirini tanımazmışım! "A"kişisinin ismini "B" sanırmışım, "C" kişine ait çocuğu "A" kişinin çocuğu sanırmışım! [Yuh bana!]Oysaki tam dört senedir aynı evde yaşıyoruz.Neyse bari, bayram vesilesiyle bir kaç komşuyla tanıştım.

Sadece, komşuları mı gezdim, yok.Babamın arkadaşlarını, annemin arkadaşlarını da gezdim.İşte o arkadaşlardan bi' tanesinin aynı benim yaşımdaki kızı afyonlu biriyle 17 gün sonra evlenecekmiş!Bak kızım boşver onu, sana daha krallarını buluruz demek istedim ama birşey dimedim.Sırf pişmiş aşa su katmış olmamak için.Bir de kendime önyargılı olma, damat belki çok efendi, çok yakışıklı, çok zengin biridir dedim.Amaç belli teselli..Ama hayalkırıklığı! O dediklerimin hiç biri yok! Gerçi paranın ve imanın kimde olduğu bilinmez onun için zenginliği hakkında bir şey diyemem ama o kolej bebesi kız nasıl oldu da öyle bi' adamla evlenmeye karar verdi, hem de o genç yaşında, aklım almıyor!Allah akıl fikir versin ne diyim yani..Ama içim kaldırmıyor hele de damadın afyonlu olduğunu düşününce ve afyona yerleşeceklerini düşününce..Garezin mi var derseniz afyona..Evet var..Hayatımın en berbat 1,5 yılı orda geçti.Ayrıca afyonluların %99'u selam vermeyi bile bilmeyen minnetsiz insanlardır.(1,5 yıllık gözlem sonucunda ulaştım buna benim için değişmez doğrudur bu!Bağnazım evet!)Neyse bayram bayram, bayramlık ağzımı açmayayım :) Depreşiyor eski yaralarım..

..bu yazı burda bitsin...sen de sıkıldın ben de..

6 yorum:

  1. Bayramın kutlu olsun...

    Damat beyi beğenmemişsin ama belki kalbi iyidir. :)

    YanıtlaSil
  2. Bayramın mübarek olsun.

    Aslında genç yaşta evliliğin güzel tarafları var. (sen niye 25inde evlendin o zaman diyebilirsin ama karşıma evlenebileceğim birisi ozaman çıktı ne yapayım. :-)) İnsanı kötülüklerden korur. Tabii hayırlı birini bulabilirsen.
    :-)

    YanıtlaSil
  3. komşular 3-5 harçlık verdimi onu söle sen :))

    YanıtlaSil
  4. E.Ali; Sağol..
    Allah ede de damat bey beni utandıra..Yoksa kıza acırım..Üstüne üstlük pişman olurum niye hiçbirşey söylemedim diye..

    Arzu-Hal; Senin de ablacıım:)
    Daha 18'in de amaaa.2 yıllık okuyordu onu bile bırakmış, bari bitirseydi.Acelesi neydi anlamadım gitti..Adam kaçıyo sanki..Neyse hakkında hayırlı olur inşallah..

    Tnrzclk; Ne harçlığı..Babam dahil kimse beş para vermedi..
    Daha burs başvurularından da ses yok :D Ama Allah'a şükür geçinip gidiyom :D

    YanıtlaSil
  5. allah ya ne alemsin kızım sen delüüüü :)))))))

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil