1 Eylül 2008 Pazartesi

İlk Cep Telefonu-1973

Name: Motorola Dyna-Tac
Size: 9 x 5 x 1.75 inches
Weight: 2.5 pounds
Display: None
Number of Circuit Boards: 30
Talk time: 35 minutes
Recharge Time: 10 hours
Features: Talk, listen, dial

Ne bu diyenlere:Geçmişte bir ara üstüne birşeyler karalarım diye, kenara not almışım.Amma velakin söylenecek pek bir söz bulamıyorum.Tüm insanlık, şu yukardaki dedenin elindeki alete abone olmuş durumda.(Aboneyim abone, biletleri cebimde, ballı lokma tatlısı, aman haydi hayırlısı..)Kanser yapıyormuş, kalbimizi ıhh ediyormuş, arıların navigasyon sistemini bozuyormuş, falanmış, fişmanmış kime ne ki bana ne..

7 yorum:

  1. Bizim ev ahalisi de abone bu aletlere.birinin 3 telefonu 4-5 hattı var-dı birini ablama verdi :).Kontör meselesi de cabası.Yok şu kadar yolla bu kadar kazan yok konbaradan bukadar çekersen bilmem ne filan.Hiç anlamam bu kontör meselesinden.
    Telefon kullanmam.ama her türlü telefonu kurcalaya kurcalaya çözerim.
    hiç unutmam ilk aldıklarında gazetelerde melodi kodları olurdu onlarla oyalanırlardı.
    ***
    ilk bilgisayar da 100 metrekarelik yer kaplıyormuş ve yapabildiği tek şey hafızasında 300 kelime tutabilmesiymiş.Uzun yıllar önce birinden duymuştum.Ne derece doğrudur bilmiyorum...

    YanıtlaSil
  2. artık lüks değil ihtiyaç ama bunlar yahhu :S eskidendi o eskiden dieilm..zaten hormonlu domatesleri yiyoz, cep telefonu naparsa yapsın bize :S

    YanıtlaSil
  3. Aboneyim abone kismini gorunce gulesim geldi :)

    Cep telefonu konusunda diyecek birsey yok vazgecilmezimiz olmus durumda (:

    YanıtlaSil
  4. Hiç kullanmak istemediğim fakat işim gereği mecbur kaldığım alettir kendisi. Nefret ediyorum bu hergeleden.

    YanıtlaSil
  5. işte hayallerimdeki gsm :pPp

    YanıtlaSil
  6. Canim seni sobeledim. :)

    YanıtlaSil
  7. anam o ne öyle..hey allam ya..gül gül öldüm.. sağol :)

    YanıtlaSil