5 Ağustos 2008 Salı

Mim

EvvelZamanİçinde tarafından ben buralarda yokken mimlenmişim.
Mimin konusu; en sevdiğiniz üç aşk romanının adı.

1)Akşam Güneşi/Reşat Nuri Güntekin=Julide'nin çaresiz aşkı..İmkansız aşkı..En sevdiğim kitaplardan biri olmayı becerebilmiş kitaptır kendileri :)
Kitabın beni en etkileyen yerleri, Julide'nin saçlarının akşam güneşinde rengarenk ve duygu yüklü anlatımı..Sonra Julide'nin intihar etmek kalkışması ve imkansız fakat karşılıklı aşkın ortaya çıkması..
Kitabın özetini okumak isteyenler için:Akşam Güneşi/R.N.Güntekin
(Bir çok sitede ve forumda Akşam Güneşi olarak başka bir kitabın özeti var.Bir zamanlar dizisi bile çekilmiş bir kitabın özeti olarak farklı bir kitabın özetinin koyulması büyük saygısızlık olmuş.)

2)Vadideki Zambak/Balzac=Okurken çok sıkılmıştım ama okuduktan sonra beni baya etkilediğini farkettim.Bu da yine imkansız bir aşkı anlatıyor.
Özeti:Vadideki Zambak/Balzac

3)Eylül/Mehmet Rauf=EvvelZamanİçinde'nin de sevdiği aşk romanlarının arasında olan yine bir imkansız aşk :)Sadece gözlerle ve davranışlarla yaşanılan çıkarsız aşk..
Özeti:Eylül/Mehmet Rauf


İlk üç bitti..Oyunu devam ettirmek;
O piti piti karamela sepeti/Terazi lastik jimlastik/Biz size geldik bitlendik/ Hamama girdik temizlendik,/Ayşecik cik cik cik, Fatmacık cık cık cık sen bu oyundan çık...
Kayra :) 'ya kaldı :)

6 yorum:

  1. ne guzel bır mım konusu ellerıne saglık cok guzel yazmıssın

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Zehra Ablacım; istersen sen de Kayra'ya eşlik edip mime cevap yazabilirsin :)

    Kayra; beni kırmadığın için sağol:)

    YanıtlaSil
  4. Sizi kırmak mı?
    Ne mümkün efendim. :)

    YanıtlaSil