8 Ağustos 2008 Cuma

Kent Deluxe

Sütlaç ve güllü lokumlu aromalı şeker..
Haftasonu, Nevşehir'e giderken uslu durduğum için annem bana bir şeker verdi.Ama ne şeker..Sütlaç aromalı, güllü lokumlu...İlk ağzınıza attığınızda baskın bir süt tadı sonra sütlaç aroması geliyor.Daha sonra yavaş yavaş güllü lokum aroması geliyor.İşte tam o sırada sütlaçlı şekerle, güllü şekerin üstü kaplanmış gibinize geliyor.Ama iyice sonuna yaklaştığınızda şekerin içine lokum saklandığını anlıyorsunuz.Çok ilginç bir tadı var...Kim akıl etmiş bu şekeri bilmiyorum ama Kent satabileceğini düşünmüş ki geçen sene üretimine başlamış.Yemesem böyle bir şekerin olabileceğini hiç düşünmezdim.
Bu arada şu resimdeki paketin içinde bahsettiğim şekerden başka incirli ceviz aromalı olanı da varmış ama ondan yemedim.Zaten annemde de sütlaçlı şekerden bir tane daha yokmuş :)Kısmetime bakın bre...:)

7 yorum:

  1. o ne be jeang geum mu yapmış bunu nedir :D okadar tad birbiri içinde ancak onun elinden çıkarda ondan :P valla çok canımı çektirttin sabah sabah ilk rastladığım yerde deniyeceğim sütlaç gül lokum -_-' vay bea

    YanıtlaSil
  2. Baklavalısı falan var mı acaba :)

    YanıtlaSil
  3. İlginç. Gerçi son zamanlarda pek fazla şeker yememekle beraber genelde meyveli olanlarını tercih ederim ama...

    YanıtlaSil
  4. sütlü lokumlu sütlaçlı güllaçlı mı ımmmmııhhh ne bu be :))

    YanıtlaSil
  5. sütlü lokumlu sütlaçlı güllaçlı mı ımmmmııhhh ne bu be :))

    YanıtlaSil
  6. Lokumu kesin Afyon`dandir da ondan lezizdir o :)

    YanıtlaSil
  7. ımmm ben şu an incirli cevizlisini yiyorum daha dorusu emiyorumm sütlaçlı da yedim
    süper kente teşklür ederimm

    YanıtlaSil