16 Temmuz 2008 Çarşamba

Surat


Duygu halimi anlatmaya yeter mi...

12 yorum:

  1. yazık ama sana
    dagılmıssın:)))

    YanıtlaSil
  2. Mutluluk öncesi acı bir yaşanmışlık. ;)
    Mutluluk ufkunuza doğan güneş olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  3. Thank you for using English, so I also use your comprenderte ... I have my translator on the blog is at the beginning, right

    YanıtlaSil
  4. pakous cok tatlı yaa:d sanada yorum yapmıs:D

    YanıtlaSil
  5. Epeydir çizmemiştin ,hem tatlı hem muzur ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. Forewell, Zehra, Buzcevheri;Valla ben bana ne olmuş anlamadım :S Zamansız geldi...Allahtan çabuk gitti..

    Abdusselam;Amiiiin..

    Pakous;Asıl ben Thank you :)

    Bezbebek;eğlenceli birine benziyor. Güzel resimler bulabilirim ordan:D

    İlham Perim;arada çiziyorum :D Ama koymuyorum..Güzel olmuyorlar :(

    YanıtlaSil
  7. mutlu güzel saglıklı aşk ve sevgi dolu bir hafta diliyorummm

    YanıtlaSil
  8. şaşkın ve şişkin bir resim tabi bir de sevimli :D

    YanıtlaSil
  9. Tuhaf bir yüz ifadesi, biraz siskin, sabah yeni uyanmis gibi:)
    Moraller böyleyse pek ic acici degil sanirim, güzellikler dilegimle..

    YanıtlaSil