14 Temmuz 2008 Pazartesi

Dünyada En Sevdiğiniz Yer

-Dünyada en sevdiğiniz yer neresidir?

    Dündü galiba televizyonda "Korkuyorum Anne" diye bir film vardı.Bu soruda orda geçiyordu.Filmdeki karakterler yatak odam, banyom, salonum, bilmem kimin evi, bilmem nere tarzında cevaplar veriyordu.Bunlardan en hoşuma giden filmin ana karakterlerinden Ali'nin(yanlış hatırlamıyorum umarım) verdiği cevaptı.Banyo dediAçıklama olarakta "kapısını kilitleyebildiğim tek yer" dedi.Hislerime tercüman oldu bir bakımdan...
    Ama benim en sevdiğim yer tuvaletlerdirNerenin tuvaleti olduğu önemli değil, tuvalet olsun, temiz olsun, yeter bana.Neden mi?Çünkü tuvaletlerde tek başınıza kalabilir, gözyaşlarınız akmasada hüngür hüngür ağlayabilirsiniz.Kimse size tuvaletteyken karışamaz, onu niye böyle yapmadın da şöyle yaptın, diye.Tuvaletleri çok sevdiğimden uzun zaman geçirmek isterim.Ama bazen sıkıştırılar, hadi çık ordan tuvaletin deliğine mi düştün, diye?O da ayrı bir mesele...

Aslında tuvaletleri sevmemin tek nedeni bu değildir.Asıl sebep; tuvaletlerin, bana, insanlığın hazin sonunu hatırlatmasıdır.Tüm yediğimiz o güzel şeyler sonunda b... oluyor.Güzel tatlı ve pahalı besinler ile ucuz besinlerin sonu hep aynı oluyor.Tek farkları bize bıraktıkları enerji miktarı.İşte insanlarında tek farkı dünyaya bıraktıklar eserler.Bazısı hiç bir şey bırakmazken, diğeri çok şeyler bırakıyor, dünyaya geliş amacını tamamlayıp öbür dünyaya gidiyor.İnşallah biz de dünyaya geliş amacımızı tamamlayıp, öbür dünyaya gönül rahatlığıyla gideriz.(Amin)
-
Bu arada ne kadar kopyeci ve de hırsızım! Çilekli Süt'ten smileyleri çaldım.Nahnu'da görür de çalmazdım, amma çilekliden biraz yüz bulunca elli elli istemeye başladım ..Hakkını helal et Çileklim.

-
Düzenleme: Her ne kadar tuvaleti Türklerin icat ettiği söylense de tuvalet adabı hakkında bir sürü eksikliklerimiz var.Bunun için şu adrese bir bakın diyorum: Tuvalet Adabı 

13 yorum:

  1. Etiket kısmına "zırvaladıklarım" yazmışsınız.Başta hakikaten zırvalık :D" dedim ki bitirince ne kadar güzel bir yazı dedim.
    bir ekleme de ben yapayım:
    "Türk'ün aklı tuvalette çalışır."Kel alaka ama idare edin :) bi tane daha yazim :)
    "Bulduğumuz tek şey var onun da içine ediyoruz :D"

    CMYLMZ'a aitti galiba :D

    YanıtlaSil
  2. Olsun anacım al tabi ben de n.nahnudan (Nagehan'dan)çalmıştım zaten :)) hem ne demişler çalandan çalmak sünnettir ay hediyeyi hediye etmekdi di mi o :pp güle güle kullan çok yakışmış ^-^

    YanıtlaSil
  3. Bu arada oha filan oldum yazına sonumuz bu mudur diyosun yani :)))))) ahahaha süpersin ya tefekkürün böylesi yani :))))

    YanıtlaSil
  4. :-)) enteresan bir yazı olmuş. Ben de düşündüm acaba dünyada en sevdiğim yer neresi diye, bulamadım.
    Benimki de enteresan :-)

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Tuvalet; insanın bir an önce girip çıkması gereken bir yer. Hem sağlık açısından hem de manevi bazı sakıncaları var. Biliyorsunuz bizim yanımızda daima bulunan kiramen katibin melekleri vardır. Bunlar biz ne yaparsak yazarlar. Ama tuvalete girmezler. Eğer tuvalette konuşur veya harici herhangi bir amelde bulunursak içeri girmek zorunda kalırlar. Çünkü vazifelerini yapmak zorundalar. Biz de bu temiz varlıkları böyle pis bir yere soktuğumuzdan onlara eza etmiş oluruz.

    Benim de dünyada en sevdiğim yer evim. Çünkü herşeyi en rahat yaptığım yer evimdir.

    YanıtlaSil
  7. Abdusselam;Yok hakkaten zırvaladığım yerler var.

    ÇilekliSüt;Sağ olasın:)
    Tam olarak öyle olmasa da, öyle işte...

    Forewell;Galiba en iyisi senin ki..

    EvvelZamanİçinde;Bence senin ki prenses kuzunun yanı :)

    Arzu-Hâl;Yazıyı yazarken ben işin o tarafını düşünmemiştim.Bu da, bu yazının resmen zırvalık olduğunun kanıtıdır.Allah razı olsun.
    Yazının sonuna tuvalet adabı hakkında bir yazının linkini verdim.inşallah başkalarına da faydası olur.

    YanıtlaSil
  8. Allah hayırını versin egzantrik bir yazı olmuş.Ama insanların yanında ağlayamadıysam kaçıp ağladığım tek heladır ..Güzeldi :))

    YanıtlaSil
  9. şahsen ben kendi wicimisde:) rahatımdır fakat başkasının wicisi ne kadar temis olursa olsun rahat edeme:) aman ne kadar kaldı tooletemi düştü derler diee..:) bide malum kasıntı olur insan:)

    YanıtlaSil
  10. Deli gibi çişim varken bu yazıyı okudum, yorumumu yapıyorum. Şunu yazayım ben de orayı çok seveceğim.

    Haa, bir ara ben de smiley yapacağım kendime ama henüz üşenme aşamasındayım.. =)

    Off dayanamıyorum.. kaçtım...

    YanıtlaSil
  11. İhtiyacınız kadar tuvalette kalınız.

    Naçizane ben de kendi fikrimi söyleyeyim. En sevdiğim yer gerçekten sevdiğim insanların yanıdır.

    Yazı için teşekkürler...

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  12. Berceste; Ne mutlu sana..

    Ama benim için öyle olamıyo maalesef..Kendini sevmeyen, başka birilerini nasıl sevebilir ki?
    (Nefret ediyorum kendimden!!!)

    YanıtlaSil