23 Temmuz 2008 Çarşamba

Can Sıkıntısının Mahsülleri



Beğenmezsem eski temalardan birine geri dönerim, dedim ve temayı değiştirdim.Ama galiba yine değiştireceğim..

+

Can sıkıntısından ne yapacağımı şaşırmış durumdayım :(   PUFFFFSSS yaaaa...Okulların tekrar açılmasını istiyorum!(Deli miyim ne?)

-

Düzenleme:Olmiiiy, olmiiiiy...O bulduğum tema, İE'de güzel görünmüyor :( Bloguma gelenlerin çoğu da İE kullanıyor.. Kendimin ve bir şekilde bloguma gelenlerin göz zevkini hele hele de sinirlerimi bozmak istemiyorum...

Şade, şık, kullanışlı, beyaz arka fon üzerine siyah ve kırmızı tonlarının olduğu bir tema istiyorum!

5 yorum:

  1. http://www.finalsense.com/

    bu adrese bir bak istersen ;)

    YanıtlaSil
  2. Maalesef orda istediğim gibi bir tema yok:(
    Ayrıca oranın verdiği kodlarda, ufak bir hata var."Atom"a ilk tıkladığında yazılarını html olarak yayınlıyor! İkinci olarak tıkladığında ise normale dönüyor.

    YanıtlaSil
  3. Ya biri allah rızası için bana şu tema konusunu anlatsın ya.
    Bİr sürü tema buldum kodu kopyalıyorum HTML düzenleye ye sürekli hata verior.Biri anlatsın bana lütfen ya :(

    YanıtlaSil
  4. Merhaba visne agaci senden yardım isteyecektim yine :)

    Bana CSS veya html farketmez.Blogspot temasına uyarlı bir şablonların bulunduğu bir adres verir misin? Finalsense açılmıyor bende... Malesef...

    YanıtlaSil
  5. Eğer bulabilirsem bakarım vişneciğim ama bunu değiştir beğenmedim.Linklerime bir bakayım ..

    YanıtlaSil