30 Mayıs 2008 Cuma

Seslerin Sebebi




Çarşamba günü alışık olmadığım bir takım sesler duydum.Bu seslerin nedenini merak etmem işte bu fotoğrafları çekmeme neden oldu...
Seslerin sebebi Osmangazi Belediyesi’nin, Osmangazi İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliğiyle gerçekleştirdiği “Osmangazi Kültür, Sanat ve Spor Şenlikleri” imiş.Otobüste afişlerini görüyordum ama hiç neymiş diye merak edip, ilgilenmemiştim.Ve böyle bir etkinlikle karşılaşacağımı hiç ummamıştım...
Şenlikler Salı günü Tophane’de Saltanat Kapısı önünden kortej yürüyüşüyle başlamış.Son iki günü ise bizim burada oldu.Doğal olarak ben de sadece son iki gününe katılabildim.Bu iki gün boyunca şarkılar söylendi, çeşitli dans gösterileri, spor aktiviteleri oldu.Tabiki deKaragözle Hacivat Çelebi'de unutulmadı.Eğlenceliydi, özellikle öğrenciler için...

3 yorum:

  1. Güzel bir etkinlik olmalı.Ama eğer mesele öz kültürümüzü yansıtmaksa o bal kabağından araba zıngırtısının kel alaka olduğunu düşünürüm.Ama mehterin de maşallahı var ;)

    YanıtlaSil
  2. Bu etkinliğin amacının öz kültürümüzü yansıtmaktansa, çocukları sanatsal, kültürel ve sporsal etkinliklere katmak, yöneltmek olduğunu düşünüyorum.O balkabağı şeklindeki şey ise pamuk şeker arabasıydı. Estetik ve ilginç bir görüntü vermek amacıyla öyle yapılmış olsa gerek.

    YanıtlaSil
  3. Kaçırmamak laızm yanındaki etkinliği!

    Fotoğraflar çok güzel ellerinize sağlık

    YanıtlaSil