13 Mayıs 2008 Salı

JandarMa

İnsanın ikizinin olması ne güzel bir şey...Yan sınıfta anlatılan en komik şeylerden tutun, en acı şeylere veyahut sizin hocanızın bir ders sonra söyleyeceği şeye kadar herşeyi hemencicik öğrenebiliyorsunuz, hele de benimki gibi konuşmayı seven bir ikiziniz varsa.Geçenlerde bana çok komik gelen bir şey anlatmış örtmenleri:D Ben de hemen size yetiştireyim dedim.
Bunların örtmenleri Meltem-minicik boyu var ama hem güzel, hem akıllı, hem de pek şirin bir şey- bir arkadaşını ziyarete gitmiş.Arkadaşının oğlu bir inatçıymış ki sormayın.
+Yapma Oğlum..
-YapCam.
+Gitme oğlum...
-GitCem.
+Masanın örtüsünü çekme oğluşum....
-ÇekeCem.
(...)
[Aaa ne bu yaaa -Cem, -cem, -ceem.]
Sonunda örtmenimizin arkadaşı, oğluşunun otomatiğe bağlayıp, olumsuzluk eki -MA, -ME'lerı -CAM, -CEM'lere çevirdiğini farketmiş.Oğlu tam inada binmişken "JANDARMA OĞLUM" demiş.
Çocuk, inada binmiş ya kollarını "Güç bende artık" der gibi açmış, yumruklarını sıkmış, avazının çıktığı kadar bağırarak "JANDARCAM" demiş.

Bırakın çocuğu yahu, jandarcak çocuk :D Allah Allah :)

7 yorum:

  1. Çok güldüm ya :) Jandarcam. Biz de bir ara böyle -can'lı -cem'li isimlerle isim buluyorduk. Mesela benim çocuğumun adı "Bağırcan" olacak. :)

    YanıtlaSil
  2. Aaa bu şey çocuk deiğil mi?Exortisc mi ne?Şeytan şeytan heh!

    Örtmen yanlış yapmış aslında!Çocuk jandarcak ya ne olursa olsun,Jandar demeliydi bence!

    YanıtlaSil
  3. Yoksa siz hala jandaramadıklarımızdan mıydınız?


    =)

    [gülmekten kasıkları ağrımak]

    YanıtlaSil
  4. Vişne valla çocuktan ürktüm.yani resimdekinden..
    Şu ikiz olayı nasıl bir duygu çok merak ederim.Karşında sürekli kendi suratını görmek yada çok benzeşmesede kendi vücudunu görmek ilginç geliyor valla
    Sanırım tek yumurta ikizisiniz..

    YanıtlaSil
  5. hehehe gülmekten geberCEEEEMM :)))

    çaki bebeği değil mi ya o resimdeki çocuk :p koskorktum :))

    YanıtlaSil
  6. Zehirli Örümcek, Haklısın, eğitsel açıdan öyle demek lazım.

    İlham Perim, çift yumurta ikiziyiz biz, birbirimize ancak kardeş kadar benziyoruz. Karakter olarakta pek benzemiyoruz, o ne kadar sosyalse ben o kadar içine kapanık biriyim :D

    Valla o bebek ne bebeği bilmiyorum Çileklim :)Ama Korkunç olduğu kesin .

    YanıtlaSil
  7. Keşke benim de bir ikizim olsaydı :)
    Kardeşimi severken anneme neden televizyondakiler gibi bunun da aynısı yok derdim.çocukluk işte :)
    ama benden bir tane daha olsaydı eminim birbirimizin her yaptığından haberdar olurduk.yazıyı yayınladığından beri resmi görüp ürker sonra da okumazdım.ama bu defa okudum.ürkecek birşey yokmuş :)
    bir de hayat bilgisi isimli dizide Atacan diye bir çocuk vardı.Çok iyi hatırlıyorum şu şekilde dalga geçmişlerdi:
    "Annesi bunu doğurduğu zaman ebesi atacan bunu bi işe yaramaz diyince adını Atacan koydular senin herhalde."

    Diziyi pek sevmezdim.Ama ara sıra sesi gelirdi kulağıma.Merak eder bakardım biraz :)

    YanıtlaSil