19 Mayıs 2008 Pazartesi

Ebelemece Sobelemece

Bu ayın başında AliveSitesi'nin bana yolladığı yardımlaşma amaçlı bir mim vardı.Ayı ortaladım ama ben hala zaman bulupta bu konunun üstüne hiç bir şey yapamadım:( Hazır 19 Mayıs tatili varken, biraz rahatlamışken en azından birşeyler karalayayım dedim.
Önce kimleri mimledim:
Buzcevheri, Zehirli Örümcek, Kelimelerin Soyağacı(RecepHilmi, OğuzOda, KabakMeltemi), ÇilekliSüt, İlhamPerisi(Birgül), AydanAtlayanKedi, MimarSami, EvvelZamanİçinde,3K(Canan Hanım,3k), Bezbebek, ErhanBl ve bu yazıyı okuyupta katılmak isteyen herkes...
Sonra yapılacaklarımız:
Mimimiz Annelerin Günlüğü'nün başlattığı Kardeşine Yolla Kampanyasına katılmak.Yani; Ardahan'daki kardeşlerimize -özelliklede bebek ve çocuklara- giymediğimiz ama hala giyilebilir durumdaki kıyafetlerimizi yollamak.Bunu yapamıyorsak bile blogumuzda bu konuyla ilgili bir yazı yazarak, yardım edebilecek kişilere ulaşmak.Bu kampanyadan ne kadar çok kişinin haberi olursa o kadar faydalı olur.Ayrıca kampanyanın sadece Ardahan'a değil sırasıyla diğer illere de yapılacağını ve Ardahan'a olan yardımların temmuzun sonuna kadar bu olacağını da söyleyeyim.
Nereye, nasıl yollayacağımız gibi bilgiler için: Annelerin Günlüğü-Kardeşine Yolla Kampanyası'na tıklayın.

10 yorum:

  1. Çok güzel bir mim. İnşallah en kısa sürede bir şeyler yapmaya çalışacağım.

    Bu arada temanız çok güzel. Alsam kızar mısınız? :)

    YanıtlaSil
  2. Bence yetişkin giysileri de gönderilebilir. Aynı pakete evde fazlalık olan ceket, pantolon, etek vesaire koyulabilir. O bölgelerin genelde soğuk olduğu düşünülerek palto ve kazak gibi giysilere ağırlık vermek iyi olabilir.
    Bu arada yeni tema dikkatimi çekti. Çok çok güzel.
    Son derece zarif ve şık. :)

    YanıtlaSil
  3. *RecepHilmi:İnşallah.
    -
    Temayı ben yapmadım zaten sadece ufak bir iki değişiklik yaptım.Alsan da niye kızayım mı :D

    *E.Ali:Aslında olabilir, imaj değişikliğinden dolayı giymediğim bir montum vardı, yeni sayılır.Onu yollayabilirim.
    -
    Bence de çok güzel bir tema ama yazılar küçük :( Özelliklede sağ sutündakiler.Bunun için yeni tema arayışlarına girmişken bu yorumları görünce vazgeçtim.

    YanıtlaSil
  4. Evet buldum zaten kaynağını. Ajax temaları saracak etrafımızı...

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Vişne, harika bir kampanya, haberdar ettiğin için çok teşekkürler.
    Ben de hemen bugün kızımla bir paket hazırlayacağım inşallah. Yazıyı da akşam bloğumda yayınlayacağım.

    Bu arada yeni şablon güzel ama dediğin gibi yazı boyutu küçük. Bence yeni denemeler yapabilirsin.

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. böyle güzel bir konuda mim için bende diğer arkadaşlar gibi teşekrüederim. en kısa zamanda bir şeyler yazacağım.

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir aktivitasyon olmuş kim başlattıysa kutlarım. Fırsatını bulduğum an ben de katılacağım inş.

    YanıtlaSil
  8. "Acemi blogcu" sen misin? Ve bu fotoğraflar sana mı ait? Pek acemi görünmüyor. Ben beğendim.

    YanıtlaSil
  9. *Arzu-hâl; hayır hayır ben "Acemi blogcu" değilim.O yandaki yeşil fotoğraflar da bana ait değil. Değiştireceğim ben onları, değiştirmeyi unutmamak için VişneAğacı yazdım.(Şu an orası için uygun fotoğraf bulacak vaktim olmadığından kısa bir süreliğine erteledim.Malum hasat vakti geldi, vizelere çalışmak lazım.)
    Yaptığım değişiklere gelince, onlar sadece yazı tipleriyle oynayıp, menüye yeni yeni elemanlar katmak oldu.
    Benim o kadar bilgim yok :)

    YanıtlaSil
  10. merhaba
    uzun suredır gelemıyordum ama sımdı geldımmm:)
    .................
    yasasınnn bu gun cuma
    mutlu huzurlu saglıklı hafta sonları

    YanıtlaSil