26 Mayıs 2008 Pazartesi

Dünyayı Yönetmenin Sırrı

Bir reklam ancak bu kadar yaratıcı(!) olabilirdi...Kızlar artık hep bu ruju kullanıyoruz ve dünyayı yönetiyoruz, anlaştık mı?
Ups, Bir dakika, erkekleri dünyayı tek elleriyle yönetmek zevkinden mahrum mu bırakacağız :D Hayır, hayır bırakmayalım, tutun kızlar erkeklerinizi, onlarında dudaklarını bu rujla boyayalım :D


Dünyayı tek elinizle kontrol etmenin sırrı nedir?
-AVON (Ne muhteşem bir cevap!)
Yeni Avon Pro-To-Go-Ruj! İterek açın, dudağınıza sürün, çekerek kapatın.Üstelik tek elinizle! (Ruj sürerken, ben ayaklarımı da kullanıyorum, ya ondaan dolayı bana özel üretildi :D) Sadece Avon'dan Pro-To-Go-Ruj (....Bla Bla Bla...)

5 yorum:

  1. Yaa!Dudak sadece güzel kadınlarda mı var?Bir kerede normal birisini koyalım,çok çirkin birisini koyalım öyle sürelim şu ruju!Bakalım ruj nasıl mış!

    :)

    YanıtlaSil
  2. mimlendin canımmm bana bir uğra. bye

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Vişne, blog oyunları bloggerların kaynaşması için bence çok güzel bir yöntem, en fazla da 10 dk'lık bir olay. Yazman geç olabilir hiç sorun değil, ama yazamayada bilirim diyorsan bu pas'ı karşılama konusunda pek istekli olmadığının göstergesi olabilir. Yazmak zorunda değilsin. Kusura bakmam neden bakayım, mim'i cevaplamaman çok sorun olmaz...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. ok canım sen bilirsin, başka bir mim de belki. Bye...

    YanıtlaSil
  5. ben de anormal olduğumu düşünmeye başlamıştım benden bir kaç örnek daha görmek içimi rahatlatıyor :))

    YanıtlaSil