1 Mayıs 2008 Perşembe

100

Hep başka başka şeylerin fotoğrafını koydum ya buraya, onları anlattım ya ,100. yazımda birazcıkta kendimi anlatayım dedim, bebelik fotoğraflarımı koydum.

Sol taraftaki kıvırcık saçlı, yarı esmer çirkin yaratık benim, sağ taraftaki ise ikizim :D (Ne kadar biribirimize benziyoz dimi :O)

Küçükkene bana kara kız derlerdi, az buçuk esmer olduğumdan. :D Artık kimse bana kara kız demiyor çünkü adım Sarı Kız'a çıktı :D "Mööööö" bile diyorum arada...

Bu arada VişneAğacının pagerankı 2 olmuşmuş...Google amca sağol :D

3 yorum:

  1. Yaa 100.yazı için tebrikler!

    Yanlız bu Google'ye herkes "Amca,Abi" deyip duruyor!Yav neden bayan olmasın bu Google Ablayada teyze?Neden?Çabuk cevap verin :P

    YanıtlaSil
  2. Sağ olun :)

    Ben amca diyorum çünkü; kurucusu olan kişilerin ikisi de erkek.(Birisi Larry PAGE, diğeri Sergey BRİN)
    Belki de 35 yaşlarındaki birilerine amca demek, biraz ayıp kaçıyor ama benim 2 katım yaşında oldukları ddüşünüldüğünde amca pek de anormal değil :D

    YanıtlaSil
  3. tebrikler nice 100. lere inşallah.pagerank meselesi için de tebrikler.benim de uzun süredir 2 de.inşallah yakında 3 falan olur.

    YanıtlaSil