12 Nisan 2008 Cumartesi

Sizi gidi Şirin Şeyler Sizi

Özge Samancı'nın birbirinden güzel çizimleri..İşte bu onun hakkında söylenenler bu da sitesi Ordinary things...

Benim anlayamadığım tek nokta neden İngilizceyle çalıştığı olduğu.Sitesini ilk gördüğümde yabancı birine ait sandım.(Hatta yabancı birinin Türkler hakkında bu kadar iyi düşünmesine şaşarken diğer yandan sevindim.Sonradan bu site kiminmiş diyince anladım tabi gerçeği.)Neyse bari onları tercüme etmeye çalışayım da bir işime yarasın, İngilizcemi geliştirsin bari.

Ask yourself what do you need?
I need a trash bin...Seriously...a goog looking one..(Neye ihtiyacın olduğunu kendine sor.
Benim bir çöp kutusuna ihtiyacım var..Cidden..Güzel görünen bir tane)

"İn the morning my friend's outfit was like the outfit of rich guys in old Turkish movie" (Bu sabah arkadaşımın kıyafeti eski Türk filimlerindeki adamların kıyafetine benziyordu.)

This may so stupid but... I like my school and my friends.I like them very much(Bu çok aptalca gelebilir ama..Ben okulumu ve arkadaşlarımı seviyorum hem de çok)

En beğendiğim bu oldu :D Kırmızı kafalı şirin şeyler sizi :D
(Ne şirin şeyler dersem ingilizce "What a cute things" mi demem gerekir?)

6 yorum:

  1. Çok güzellerdi inceledim.Anlatımı değişikti.Çok beğendim

    YanıtlaSil
  2. Bunlar güzel de senin eski "header"ın da güzeldi. Bunu beğenmedim ben. Sayfanın görselliğini bayalaştırmış.

    www.buzcevheri.com

    YanıtlaSil
  3. Bayağılaştırmış mı?
    Hemen değiştiriyorum o zaman..

    YanıtlaSil
  4. Çok güzelmiş ellerine saglık!!!

    YanıtlaSil
  5. Efendim o benim kişisel görüşümdü, siz sevmişseniz gerisi dobrozki. =)
    Ama bence böyle daha iyi.. =F

    www.buzcevheri.com

    YanıtlaSil